וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניבל שהורשע יישפט מחדש בשל קולת העונש

23.4.2005 / 22:00

בית משפט בגרמניה גזר 8.5 שנות מאסר על ארמין מאיווז, שהרג אדם ואכל אותו. מאיווז אף תיעד האירוע בוידאו, לשם סיפוק מיני

אדם, שהורשע בהריגת אדם אחר ואכילתו, ניצב כעת בפני משפט נוסף בגרמניה, לאחר שבית משפט קבע, כי הרשעתו בהריגה היתה קלה מדי. ארמין מאיווז, טכנאי מחשבים מהעיר רוטנבורג שבמרכז גרמניה, נדון בינואר 2004 לשמונה וחצי שנות מאסר, לאחר שהורשע בהריגת טכנאי מחשבים אחר, ברנד יורגן, בן 43 מברלין. זאת, לאחר שהאחרון נענה למודעה שמאיווז פרסם ברשת האינטרנט.

באתר ה-CNN דווח, כי התביעה ביקשה להרשיע את מאיווז ברצח, אך טענת ההגנה, לפיה מותו של הקורבן היה בגדר המתת חסד, הטתה את הכף והביאה להרשעתו בהריגה. ההגנה הציגה קלטת וידאו מהאירוע במרץ 2001, בה נראה בבירור כי הקורבן לא ניסה להימלט והשתתף מרצונו באירוע.

לטענת הרשויות, מאיווז חתך חלק מגופו של הקורבן – והשניים אכלו ממנו ביחד. לאחר מכן, הוא ביתר את הקורבן, אחסן את גופתו במקפיא ואכל אותה לאורך מספר חודשים.

פסיקת הערכה הפלילית השנייה של בית המשפט הפדרלי בקרלסרוהה מעבירה את המקרה בחזרה לטיפול בית המשפט המחוזי בפרנקפורט. מבתי המשפט בגרמניה נמסר, כי האשמה ברצח הולמת יותר את המקרה, מכיוון שההרג בוצע על מנת לספק תשוקות מיניות, וכן כדי להקל על ביצועה של עבירה נוספת כזו. לפי ההודעה, הערכה השניה של בית המשפט התעלמה מן העובדה, שמאיווז הנציח את ביצוע העבירה על גבי קלטת וידאו, על מנת "להשתמש בה אחר כך לשם סיפוק מיני".

מאיווז נעצר באוסטריה בדצמבר 2002, לאחר שסטודנט הראה למשטרה מודעה שפרסם ברשת האינטרנט, בה חיפש אדם, שמעוניין להירצח ולהיאכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully