וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנער צלל לפח בעקבות הפלאפון - ונתקע

23.4.2005 / 10:38

צעיר בן 18 פישפש בתחתית פח אשפה, לאחר שחבר השליך לתוכו את הסלולרי שלו. המחזה של כבאים המנסים לחלצו, בין השאר באמצעות מריחת שמן, שעשע מאוד את בלייני מלבורן

כבאי תחנת מכבי האש במלבורן, אוסטרליה, התמודדו השבוע עם אחד החילוצים המוזרים ביותר אי פעם – הם קיבלו קריאה לסייע לנער בן 18, שראשו וזרועו נתקעו בתוך פח אשפה. הנער ביצע חיפוש מדוקדק בתחתית פח האשפה, לאחר שאחד מחבריו השליך לתוכו את הטלפון הסלולרי שלו. כשניסה לעשות הפסקה בחיפוש הוא גילה לחרדתו, שהוא נותר תקוע בתוך הסחי. מה שנקרא - החיים במיץ של הזבל.

"הוא נלכד בתוך פח האשפה עם הראש שלו ואחת הזרועות, שנותרו תקועים מעבר לפתח, העשוי מפלדת אל-חלד. קצת כמו במלכודת של סרטן", אמר אחד מאנשי הכיבוי, שהוזעק לטפל במקרה המוזר, שהתרחש באזור בילוי שבו פאבים רבים. סוכנות הידיעות הצרפתית דיווחה, שקהל גדול של צעירים הוללים נהנו מהבידור הבלתי צפוי, כשצפו באנשי החילוץ משחררים בורג מפתח הפח, ומורחים שמן על ראשו של הצעיר התקוע, בתקווה לחלץ אותו.

לאחר שהניסיון נכשל החליטו הכבאים לחתוך את פח האשפה הסורר. אחד הכבאים אמש שהנער לא נפגע פיזית בעקבות החוויה המוזרה, ואפילו קיבל אותה בספורטיביות יחסית. עם זאת, הוא הוסיף, קשה היה שלא להבחין בפגיעה הקטנה באגו, בעקבות ההשפלה מול החברים ושאר הבליינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully