וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטיני: נוריתי במחסום, כי עיצבנתי המפקד

כתב וואלה! חדשות

22.4.2005 / 16:41

מחמד והדאן הגיע למחסום בשכם והתבשר כי אין מעבר, כי "כולכם טרוריסטים". לאחר שהתווכח עם החיילים, לדבריו, נורה ברגליו

ארגון "מחסום ווטש" טוען, כי חייל צה"ל ירה השבוע ברגלו של פלסטיני במחסום בית איבא, בעת ויכוח. לדברי הפלסטיני, מחמד והדאן, הוא הגיע ביום שלישי למחסום, ביציאה משכם, והתבשר כי המחסום סגור. משביקש לאפשר לילדיו לעבור אמרה לו החיילת במקום: "כולכם טרוריסטים ואף אחד אינו תמים".

בהמשך, לדבריו, לאחר שהתווכח עם החיילים, ניסה מפקד המחסום לשים אזיקים על ידיו ולהכניסו לג'יפ, אך הוא סירב. בנקודה זו כיוון לעברו המפקד את הרובה ואמר לו: "אתה בא לג'יפ או שאני יורה". משסרב לזוז, נורו לעברו שני כדורים, שחדרו לרגליו. לדבריו, החיילים במקום אמרו לו: "אף אחד לא אומר לנו לא. אף אחד. אף אחד", ועיכבו את האמבולנס שהוזעק למקום. ארגון "מחסום ווטש" מסר, כי קיבל לידיו צילום של האיש עם פצע הירי ברגלו וכן מכתב מבית החולים רפדייה המאשר את הפציעה.

גורמים בצה"ל מסרו למערכת וואלה! חדשות, כי מתחקיר ראשוני עולה שהפלסטיני החל להתפרע במחסום, לאחר שמעברו אושר אך מעברם של ילדיו נמנע, בשל גילם הצעיר. כמה חיילים ניסו להשתלט עליו, ללא הצלחה, והוא אף פגע בפלסטינים שהיו במקום. לאחר שלא נענה לבקשת הכוח להפסיק את ההתפרעות, ירה בו מפקד המחסום כדור גומי לעבר רגלו. צה"ל יוסיף ויחקור את נסיבות הירי בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully