וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תחכו יותר לדוור

15.4.2005 / 12:48

וואלה! ספורט נחלצת לעזרת ההתאחדות לכדורגל ומגישה שירות מיוחד לחבורת איצ'ה: כך תיצרו חשבון דואר אלקטרוני

יצירת כתובת דואר אלקטרוני, או בשמה הלועזי אימייל, הינה פרוייקט מסובך לאין שיעור. תהליך ההתקנה מסובך ואורך כ-60 יום, זמן ההמתנה להתחברות על ידי הסיסמא עלול לארוך שעות רבות והמשלוח ליעד מתעכב לפעמים בגלל שביתת דוורים.

זו הסיבה שאנו לא מתפלאים מדוע למוסד כמו ההתאחדות לכדורגל אין דואר אלקטרוני. שהלא, למי יש כוחות להתעסק בפרוייקטים שכאלה?

החלטנו לגייס לעזרתנו מומחים, שיסבירו כיצד עושים זאת נכון דרך אתרנו. האמינו לנו, חברים - זה לא היה קל.

התהליך וההכנה

ראשית, יש לגשת לדף הבית של וואלה! וללחוץ על הכפתור "משתמש חדש". בדף שיופיע יש למלא את שם המשתמש, באותיות לועזיות. ניתן לבחור איזה שם שרוצים. אנחנו בחרנו בשם israelifa. לפיכך, שם המשתמש של ההתאחדות יהיה israelifa@walla.com.

השלב הבא הוא בחירת הסיסמא. אפשר ללכת על משהו מקורי, כמו למשל "WeLostAgain". לאחר שבחרנו בסיסמא, ממלאים את שאר השדות: שם פרטי, שם משפחה, עיסוק, גיל, מין, תאריך לידה, כתובת ומקצוע. כשסיימנו את תהליך, כל שיש לעשות הוא ללחוץ על המשבצת "צור חשבון".

בכל פעם שתרצו להתחבר, תוכלו להקליד את שם המשתמש ולאחריו את הסיסמא, ולשלוח דואר. הצד השני עשוי להפתיע אתכם, ולשלוח אליכם תגובה. מה עושים כשזה קורה? בפרק הבא.

אנו מודעים לעובדה שזה קשה. כפי שאמרנו, תהליך זה עלול לקחת הרבה זמן, שעות, ימים ואפילו שבועות. ואם לא הצלחתם, תמיד תוכלו לשלוח בדואר רגיל, בפקס, או להעביר את המסמכים בעצמכם, נגיד לפיני זהבי, כפי שעשה ריו פרדיננד. בפעם הבאה נלמד אתכם להשתמש במסנג'ר, אבל זה כבר באמת תרגיל למתקדמים.

גלישה מהנה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully