וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הפסדנו?

איתמר סיידא

13.4.2005 / 21:22

טלעד וקבוצת כאן הפסידו במכרז על ערוץ 2. מה היינו מקבלים לו הן היו זוכות

כצפוי, קבוצת כאן וטלעד הפסידו במכרז על ערוץ 2. לאורך כל המכרז טלעד קיבלה את הניקוד הנמוך ביותר. אפילו החלפתו של המנכ"ל עוזי פלד בדורית ענבר לא עזר לזכיינית הירושלמית.

אז מה הפסדנו?

כמובן שאייל פלד, ירדנה ארזי, אמנון לוי וכל כוכבי שידורי טלעד ילכו הביתה אלא אם הם יחתמו אצל קשת או רשת. טלעד הבטיחה במסמכי המכרז לייט-נייט של אביעד קיסוס, סדרת דרמה חדשה של עידן אלתרמן ויאיר רוה, סדרת תעודה על תולדות הפשע המאורגן, העונה השנייה של "מעורב ירושלמי", עונה שלישית ל"המשאית", תוכנית מערכונים של בית הספר למשחק "ניסן נתיב" בירושלים ועוד.

הערכות מדברות שטלעד תחזור בעוד חצי שנה להיות חברת הפקות, בנוסף לשידור ערוצי נישה כמו ערוץ ההיסטוריה וערוץ E.

קבוצת כאן אומנם הצליחה לזכות באהדת חלק מחברי מועצת הרשות השנייה אבל כנראה שלא מספיק. מקור בענף התקשורת אמר לוואלה! עסקים לפני כשבוע כי "אין סיכוי שהרשות השנייה תסתכן ותבחר זכיין ללא ניסיון. מקרה ערוץ 10 הספיק לה".

על פי מסמכי המכרז, כאן תכננה להעלות סדרה היסטורית על פי ספרו של רם אורן, פרויקט "סיפור פשוט", על פי ספריו של ש"י עגנון, סדרת מתח הומוריסטית על בלש חרדי-מזרחי, סדרת דרמה על צעיר ערבי מוסלמי מחיפה שמחליט להתגייס לקורס טיס, תוכנית הריאליטי שהיתה אמורה לשחזר את אורח החיים של חלוצי שנות העשרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully