וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהיגים המועדפים על ילדי בריטניה: וויין רוני והארי פוטר

רויטרס

13.4.2005 / 13:08

ראש הממשלה בלייר צריך להיות מודאג. הוא הגיע חמישי ברשימת המתאימים, עפ"י ילדי הממלכה, לעמוד בראשה - אחרי כדורגלן, שני זמרים וקוסם

ביום שוויין רוני, חלוצה בן ה-19 של מנצ'סטר יונייטד, יחליט לתלות את הנעליים הוא יכול בשקט לעשות הסבת מקצוע ולעבור לפוליטיקה. לפחות זה מה שחושבים ילדי בריטניה על פי סקר שנערך בקרבם.

15% מילדי בריטניה בגילאי 9-13 בחרו את רוני לתפקיד, פי שניים מאלו שחשוב שראש הממשלה הנוכחי, טוני בלייר, מתאים לתפקיד.
במקום השני ממוקם הארי פוטר, הקוסם הבדיוני, ש- 12% מהילדים היו רוצים לראות אותו יושב על כסא המנהיג, על פי הסקר שנערך על ידי ערוץ הטלוויזיה הקרטון נטוורק.

את רשימת חמשת האישים המובילים לתפקיד משלימים סולן להקת באסטד לשעבר, צ'ארלי סימפסון (עם 10 אחוזים), דני ג'ונס, סולן להקת הבנים מק'פליי, שקיבל שמונה אחוזים, בדיוק כמו אחד בשם טוני בלייר היחיד ברשימה שבאמת מחזיק את המפתחות לבית מספר 10 ברחוב דאונינג מאז 1997 וצפוי לזכות בתואר בפעם השלישית ברציפות בבחירות בחודש מאי.

68 אחוזים מהילדים לפחות ידעו שראש הממשלה שלהם הוא בלייר, אבל רק 6 אחוזים מהם ידעו לנקוב בשמו של מנהיג מפלגת המפלגה השמרנית, מייקל הווארד ואחוז אחד בלבד זיהה את מנהיג המפלגה הליבראל-דמוקרטית, צ'ארלס קנדי.

אגב, מהסקר עולה גם שהנושאים שילדי בריטניה היו רוצים שראש הממשלה (רוני או פוטר, לא אכפת להם מי) הם בריונים, הארוחות בביה"ס והנושא הבוער של התפרקות להקת הבנים באסטד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully