וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת חשודה במעילה בכספי בית ספרה

6.4.2005 / 8:25

יפה אלון, מנהלת ביה"ס גבריאלי בת"א, נעצרה בחשד שהעבירה לבן זוגה עבודות ללא מכרז. אלון: לא היה ולא נברא, אצא נקייה מהפרשה

מנהלת בית הספר גבריאלי בתל אביב, יפה אלון, נעצרה אתמול בחשד למעילה של 230 אלף שקל בכספי בית הספר. המעילה נמשכה, על פי החשד במשך שנתיים.

התלונה נגד אלון הוגשה בעקבות ע"י מינהל החינוך של העירייה בעקבות ביקורת שגרתית שביצעה מבקרת העירייה בבית הספר. ב"ידיעות אחרונות" דווח, כי מהדו"ח עולה שאלון העבירה לביצוע בן זוגה הקבלן עבודות בבית הספר, בהיקף מאות אלפי שקלים, ללא מכרז. במשטרה נבדק החשד שהקבלן קיבל את הכספים, מבלי שביצע כלל עבודות בבית הספר.

בנוסף עולה מהדו"ח החשד שהמנהלת רכשה בכספי בית הספר ספרות מקצועית לשימושה הפרטי, הגישה חשבוניות חניה משעות לילה ושילמה עבור אמבולנס שהגיע לביתה על מנת לטפל בבתה. בחקירה הסבירה המנהלת, כי שילמה עבור האמבולנס בכספי קייטנת בית הספר, בה עבדה בתה כמדריכה, מאחר שהבת לקתה בווירוס במהלך עבודתה.

אלון הכחישה את עבירות הגניבה והמרמה וטענה כי בהעסקת בן זוגה ללא מכרז יש לכל היותר משום מינהל לא תקין. אלון נשלחה למעצר בית של שלושה ימים ונאסר עליה להתקרב לבית הספר במשך שבוע. אחד מהורי התלמידים סיפר כי אלון הבטיחה לו כי תצא נקייה מהפרשה, וכי הדברים לא היו ולא נבראו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully