וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורנו מעידן האבן

5.4.2005 / 12:10

ארכיאולוגים גרמניים מצאו שני פסלונים בני 7,200 שנה בתנוחה מגרה

גרמניה, המדינה שהביאה לנו את הפורנו, מציגה עכשיו את סצנת הפורנו העתיקה ביותר בעולם – בת 7,200 שנה.

ארכיאולוגים בגרמניה גילו שני פסלונים, אחד של גבר והשני של אישה בתנוחה מינית. הפסלונים נמצאו בחפירות ארכיאולוגיות בליפציג, על ידי ד"ר הראלד סטאבל, מהמכון הארכיאולוגי הסקסוני. בתחילה, מצא סטאבל רק את פסל הגבר, אך לאחר חודש מצא גם את זוגתו, אשר התאימה בגדלים ובצורת הפיסול.

"הגבר נוטה קדימה ופסלון האישה נוטה קדימה אפילו יותר", אמר סטאבל לעיתון "גרדיאן". "יש שתי דרכים להסתכל על הפסלונים. אפשרות אחת היא שהזוג פוסל בסצנת ריקוד טקסי דתי. האפשרות השנייה היא ששני הפסלונים מזדווגים, כאשר הגבר עומד מאחורי האישה", סיפר סטאבל והדגיש, כי "אופציית ההזדווגות היא הרבה יותר הגיונית, ולכן ניתן להגדיר את הפסלון כהצגת הסצנה הפורנוגרפית העתיקה ביותר בעולם".

סצנת המין העתיקה ביותר עד למציאת פסלונים אלו, היה פרסקו מלפני כאלפיים שנה. במשך שנים חשפו ארכיאולוגים מודלים עתיקים של נשים עם חזה גדול וישבנים, אשר תמיד יוחסו לפוריות. אך זו הפעם הראשונה בה נמצא פסל המציג גבר בסצנה מינית. "זה ממצא מאוד מעניין", אמר סטראבל, "הפסלונים האלה לא מסוגננים אלא מאוד ריאליסטים. הם פותחים צוהר לדיונים היסטורים ואנתרופולוגים האם באמת סקס היה בגדר טאבו בעידן האבן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully