וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמים באיחוד הלאומי: איום הפרישה מהממשלה לא הוסר

לירון מרוז

5.6.2001 / 11:13

זאת בניגוד לטענות כי בעקבות פגישת הסיעה אתמול עם ראש הממשלה חזרה בה המפלגה מהחלטת הפרישה; ח"כ אלון: נמשיך להיות עם אצבע על הדופק ולוודא שאין הידרדרות במדרון הדיפלומטי

גורמים במפלגת איחוד הלאומי-ישראל ביתנו מכחישים היום את הטענות לפיהן הוסר איום הפרישה מהממשלה עליו הכריזו בשבוע שעבר. זאת, גם לאחר פגישתם עם ראש הממשלה, אריאל שרון, שהתקיימה אמש.

מטרת הפגישה היתה לשמוע משרון את הסיבות למדיניות ההבלגה בה הוא נוקט. לפניה הודיעה כבר סיעת מולדת, ובראשה שר התיירות, רחבעם זאבי, כי היא תומכת בפרישה. שתי המפלגות האחרות המרכיבות את הסיעה, ישראל ביתנו ותקומה, אמרו כי יחליטו על צעדיהן לאחר השיחה עם ראש הממשלה.

במהלך הפגישה פרס ראש הממשלה את הסיבות למדיניות ההבלגה, תוך ירידה לפרטים. הנוכחים סירבו לפרט את תוכן הדברים "ממניעים ביטחוניים". ח"כ בני אלון אמר הבוקר לוואלה! חדשות כי למרות הדברים, מפלגתו ממשיכה להיות עם אצבע על הדופק. "לא נוכל להיות שותפים אם לא נדע מה קורה", הוא אמר.

אלון הוסיף כי "ברור לנו הערך האסטרטגי של ממשלת אחדות, אך מצד שני עולם הערכים והתפיסה הביטחונית וההתיישבותית שלנו היא לא דבר שאפשר להתגמש בו. נמשיך לוודא שאין הידרדרות במדרון הדיפלומטי של איבוד שליטה בנושא ההתיישבות ובהרכב האנושי הרגיש של ממשלת האחדות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully