וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות אסון ורסאי: צו סגירה לאומן 17

מאיר ברדוגו, כתב כל העיר

4.6.2001 / 21:58

בית המשפט קיבל את בקשת העיריה לסגור מיד את המועדון בשל ליקויי בטיחות; במשך שנים פעל המקום ללא אשרות; בעלי האומן: העיריה בפאניקה, קיימנו במקום אירועים בהשתתפות חוגגים רבים

בית המשפט לעניינים מקומיים בירושלים הורה היום לסגור את מועדון האומן 17 בעיר, לאחר שהמקום פעל במשך שנים ללא רשיון. הוראת בית המשפט ניתנה על פי בקשת העיריה. בהחלטתו קבע השופט כי מאחר שהורה ביום שישי על צו סגירה דומה למועדון אחר בעיר, מועדון הקמפוס, אין לעשות בין המועדונים "איפה ואיפה".

בדיון שהתקיים הערב בבית המשפט טען בא כוח העיריה כי מאז אסון ורסאי עיריית ירושלים עושה ככל שביכולתה כדי לאתר את כל העסקים שפועלים בעיר ללא רשיון. ימים ספורים לאחר האסון, ערכו מהנדסי העיריה בדיקה במתחם המועדונים באזור תלפיות, ממנו עלה כי רובם פועלים ללא אשרות בטיחות של מהנדסים. העיריה הוציאה לכל המועדונים צווי סגירה והורתה לכל בעלי העסקים להמציא אישורים של מהנדסים לפיהם המבנים תקינים וכי אין חשש לקריסתם. שני מועדונים לא הצליחו לעמוד במשימה שהוטלה עליהם והם: האומן 17 ומועדון הקמפוס.

העיריה החליטה לפנות לבית המשפט המוניציפלי בירושלים, על מנת שזה יורה על סגירת המבנים בשל ליקויי הבטיחות, ויעניק לצווי הסגירה שכבר הוצאו למועדונים תוקף משפטי. השופט קיבל את בקשת בא כוח העירייה והורה על סגירה מיידית של מועדון האומן.

במועדון האומן טוענים כי צו הסגירה הוצא בגלל "פאניקה של העירייה", וכי הם מתכוונים לערער על ההחלטה לבג"ץ. לטענתם, המקום פועל כבר 9 שנים ללא אשרות, אולם במשך כל השנים הללו לא נעשו שינויים מהותיים במבנה. עוד טוענים במועדון, כי במשך תקופה זו התקיימו במקום אירועים גדולים בהשתתפות חוגגים רבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully