וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון: איפוק הוא כח

3.6.2001 / 21:24

ראש הממשלה ביקר הערב את פצועי הפיגוע והתייחס לראשונה להפסקת האש שהכריז יו"ר הרשות: "אינני מאמין בדיבורים, רק במעשים"; שרון על ערפאת: "הרשות אחראית לביצוע הרצח"

ראש הממשלה, אריאל שרון, ביקר הערב בבית החולים "איכילוב" את פצועי הפיגוע ביום שישי בדולפינריום.

בתום הביקור, ערך ראש הממשלה מסיבת עיתונאים בה התייחס לראשונה לפיגוע ולהפסקת האש שהכריז ערפאת: "אינני מאמין בדיבורים, אינני מאמין בהצהרות, אני מאמין במעשים".

שרון התייחס לביקורת מימין על מדיניות ההבלגה הנמשכת של ישראל למרות הפיגוע ואמר כי "גם איפוק הוא מרכיב של כח".

ראש הממשלה סקר את הפעולות שעל ערפאת לעשות כדי לבצע את הפסקת האש בהן: הפסקת ההסתה, הפסקת הטרור והאלימות ועצירה מחדש של כל רבי המחבלים ששוחררו על ידי ערפאת ועומדים מאחורי פעולות הטרור.

"אינני יודע האם ערפאת החליט על הפסקת האש כצעד טאקטי מתוך לחץ מדיני, או שחשש מתוצאות קשות לרשות ולעומד בראשה", הוסיף שרון, שהטיל את האחריות לביצוע הפיגוע על הרשות הפלסטינית. "הרשות היא שאחראית לביצוע הרצח והטרור. רק חבורת רוצחים הייתה יכולה לגרום לכך שילדות כאלה שבאו לבלות יגיעו לבית חולים".

ראש הממשלה ציין בהתרגשות את יכולת עמידתם והאיפוק שהפגינו הפצועים ובני משפחותיהם.

ח"כ אחמד טיבי אמר הערב כי ערפאת התקשר היום, בנוכחותו, למפקדים בשטח והורה להם לפעול להפסקת האלימות.

אחת הפצועות לראש הממשלה: "לך בדרך השלום"


אחת הפצועות פנתה לראש הממשלה ושאלה אותו עד מתי יימשכו הפיגועים. ראש הממשלה השיב לה כי הממשלה תעשה הכל כדי להשיב את הביטחון לאזרחים: "באתם לכאן לישראל כדי להיות בטוחים".
אותה פצועה קראה לשרון ללכת בדרך השלום. "צריך להיות שלום שיביא בטחון ולא לזמן קצר" השיב לה שרון. ראש הממשלה ביקש שמתורגמן לרוסית ילווה אותו בביקורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully