וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחירות בבריטניה: השמרנים מנסים לפוצץ את הבועה של בלייר

3.6.2001 / 14:29

ארבעה ימים לפני הבחירות השיקה המפלגה השמרנית קמפיין אחרון ונואש: פוסטרים של בלייר בתוך בועה; הסקרים מראים על ירידה מסוימת לבלייר, אך הוא עדיין מוביל בפער של 12-23 אחוזים

בפתח השבוע האחרון לפני הבחירות בבריטניה, פתחה מפלגת השמרנים בקמפיין אגרסיבי במאמץ אחרון לפוצץ את "הבועה" של ראש הממשלה, טוני בלייר. סקרים שפורסמו היום מראים כי למרות שמפלגת הלייבור איבדה מעט מכוחה, יחסית לשבוע שעבר, היא עדיין מובילה בביטחון. הסקרים המעודכנים מראים כי הלייבור מובילה בהפרש של 12 עד 23 אחוזים.

השמרנים נלחמים בתבוסה הצפויה באמצעות פוסטר המראה את בלייר בתוך בועה העומדת בפני פיצוץ. הסיסמה מאיצה בבוחרים: "בואו, פוצצו את הבועה". בלייר אמר בתגובה כי מדובר ב"נסיון אחרון ונואש של השמרנים להפוך את הקערה".

מנהיג השמרנים, וויליאם הייג, התארח בתוכנית הבוקר של הבי.בי.סי והכחיש שמועות על מורל נמוך בקרב השמרנים. "נהנתי מכל יום של הקמפיין עד כה, ואני מתכוון להנות מכל יום שנשאר לי", אמר הייג.

ואילו בלייר, שבעבר ניסה להרחיק את משפחתו מאזור הזרקורים, הסכים לגעת בנושא בראיון גדול שהעניק לשבועון סאנדיי. בלייר גילה כי האכזבה הגדולה ביותר של חייו היא שאמו, הייזל, לא זכתה לראותו נבחר לראשות הממשלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully