וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרה נתניהו: רמסו אותנו. החקירה היתה בצעקות והשפלות

30.3.2000 / 6:49

בראיון ל"מעריב" אמרה אשת ראש הממשלה לשעבר: "החוקרים היו אומרים לי 'גנבת, שקרנית'"

אשתו של ראש הממשלה לשעבר, שרה נתניהו, מצטרפת לבעלה ויוצאת היום בהתקפה חסרת תקדים נגד המשטרה וחוקריה.
בראיון ל"מוסף השבת" של מעריב שיפורסם מחר אומרת נתניהו: "לעובדות ולאמת לא היה כל משקל בקבלת ההחלטה של המשטרה. אין לי שום ספק שהיה כאן, כפי שאמר בעלי, מסע ציד. כשראיתי איך מתנהלת החקירה, עם ההדלפות המגמתיות, המסולפות והבלתי פוסקות, ידעתי שהמשטרה בכל מקרה תמליץ להגיש כתב אישום. הם הרי הדליפו את המסקנות שלהם עוד לפני שהחלה החקירה".
נתניהו דחתה את ההאשמות המיוחסות לה ולבעלה בנימין נתניהו - קבלת דבר במירמה וגניבה - ואמרה: "אם המשטרה כל כך חרדה למתנות החסרות, למה אינם הולכים ובודקים לאן נעלמו אלפי המתנות שהתקבלו מאז קום המדינה?"
היא הוסיפה ואמרה: "היתה פה רמיסה גסה ובוטה של כבוד האדם וזכותינו כנחקרים. זה היה בצעקות, השפלות, האשמות בוטות. הם היו אומרים לי 'את משקרת, את גנבת'. לפעמים אפילו לא נותנים לי לענות. הם היו גם שואלים, וגם עונים".

וילק: אמרתי לחוקרים "תכינו שכפצ"ים"

בתוך כך, הגיב אתמול מפכ"ל המשטרה, יהודה וילק, בלשכתו של השר לביטחון פנים לראשונה על התקפותיו של בנימין נתניהו על חוקרי המשטרה.
וילק אמר: "אני עצוב על ההשתלחויות בחוקרים שלא יכולים להגיב. על הניסיון להכפיש, על הניסיון להסיט את דעת הקהל מהחשדות לדברים פשוט לא נכונים".
עוד הוסיף וילק: "ערב פרסום ההמלצות ישבתי עם צוות החקירה ואמרתי להם 'תכינו את השכפצ"ים'. יש לנו משטרה אחת והיא לא משטרה פוליטית".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully