וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד החינוך יאתר מוסדות חינוך הבנויים בשיטת פל-קל

1.6.2001 / 8:26

הבדיקה תיערך בעקבות אסון ורסאי כדי "שלא לסכן חיי אדם"; שרת החינוך: שנת הלימודים לא תיפתח ללא תיקון ליקויי הבטיחות; העלות הכוללת: שני מיליארד שקלים - אך למשרד אין תקציב

משרד החינוך יערוך בדיקה לאיתור כל מוסדות החינוך הבנויים בשיטת ה"פל-קל", זאת בעקבות האסון באולמי ורסאי שניבנו בשיטה זו. הבדיקה תיערך בשיתוף עם הרשויות המקומיות. במשרד החינוך הוחלט לערוך את הבדיקה בטרם תחל עבודת ועדת החקירה הממלכתית, כדי ש"לא לסכן חיי אדם".

בגלי צה"ל דווח כי כיום ידוע על מספר מוסדות חינוך ברחבי הארץ הבנויים בשיטה זו, בין היתר מתנ"סים ובניין הספריה המרכזית באוניברסיטת תל אביב.

הנהלת השלטון המקומי החליטה אתמול כי שנת הלימודים הבאה לא תיפתח אם לא יתקבל תקציב לתיקון ליקויי הבטיחות החמורים במוסדות החינוך. זאת בעקבות דיון שנערך עם מנכ"לית משרד החינוך, רונית תירוש, שהודיעה להם כי בתקציב המשרד לשנה הבאה אין מימון לנושא.

גם שרת החינוך לימור לבנת קיימה אתמול דיון בנושא ואמרה כי שנת הלימודים לא תיפתח אם לא יתקבל תקציב לנושא הבטיחות במבני החינוך. לדברי יו"ר ועדת החינוך של מרכז השלטון המקומי, שמואל אבואב, עלות תיקון כל הליקויים נאמדת בכשני מיליארד שקלים, אולם הרשויות מוכנות לתקציב הדרגתי של 400 מיליון שקלים בשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully