וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסון ורסאי: בכספת של אסי וקרן נמצאו רק שלושה צ'קים

31.5.2001 / 12:24

המשטרה בודקת לאן נעלמו המחאות האורחים; הרב שחיתן את הזוג: "האסון נגרם בשל הריקודים המעורבים בין זוגות לא נשואים על הרחבה, ריקוד כזה הינו גילוי עריות שדינו מיתה"

חקירת המשטרה בנושא אסון ורסאי מקבלת היום כיוון נוסף. בכספת של הזוג דרור, שהוצאה מהריסות הבניין, נמצאו רק שלושה צ'קים. המשטרה חוקרת עתה לאן נעלמו המחאות נוספות שהיו אמורות להימצא בכספת. בתחנת משטרת מוריה בודקים האם שאר הצ'קים נגנבו, זאת כיוון שבחתונה השתתפו כ-650 אנשים.

הרב ראובן לוי, שחיתן את בני הזוג, עורר היום סערה, לאחר שאמר למקומון "כל העיר" שיפורסם מחר כי "האסון התרחש בגלל הריקודים המעורבים בין נשים וגברים לא נשואים על הרחבה. כל ריקוד בין גבר לאישה לא נשואים הינו גילוי עריות שדינו מיתה". לדוגמא, אמר כי בעת החופה עמדו על הרחבה יותר אנשים מאשר ברגע הקריסה, אולם אז לא קרה דבר.

אתמול הגיבה לראשונה הכלה, קרן דרור, על האסון הכבד שהתרחש בחתונתה: "אומרים לי כל הזמן שזה נס שלא נהרגו עוד אנשים, אבל אני שואלת - איזה מין נס זה? לא האמנתי שמישהו יצא חי מהחתונה הזאת".

דרור עדיין מאושפזת במחלקה האורטופדית בבית החולים הדסה עין כרם. בהתמוטטות רצפת אולם ורסאי נשבר אגן הירכיים שלה, היא נותחה וסובלת עדיין מכאבים עזים.

בעלה של קרן, אסי, נמצא איתה כל הזמן, ומסנן את המבקרים הרבים. מצב רוחה של קרן ירוד ביותר, והיא בוכה לעיתים קרובות. אתמול באו לבקרה שני אנשי מד"א שחילצו אותה מההריסות, איתיאל גלפנד ויפתח לוי. קרן זיהתה אותם מיד ופרצה בבכי. "עד שבאתם אלי פשוט לא האמנתי שאני אצא מזה. שכבתי למטה, בין ההריסות, אחרי שראיתי את כל המוזמנים שלי נופלים כמו בובות מרחבת הריקודים, והסתכלתי בשמיים. לא האמנתי שזה קורה לי. הייתי בטוחה שכולם הלכו, שכולם נהרגו. אתם הצלתם את חיי".

גלפנד, הפארמדיק, סיפר כי כשהגיע למקום החליט שיש לחלץ בראש ובראשונה את הכלה, "ולנסות לחסוך ממנה עוגמת נפש נוספת". גלפנד ניצל את ההזדמנות להתנצל בפני קרן על כך שנאלץ לגזור את שמלת הכלה שלה, והיא השיבה בחיוך "זה בסדר, במילא לא אהבתי אותה".

הוארך מעצרם של בעלי האולם המהנדסים הקבלן וממציא השיטה

בית המשפט השלום בירושלים האריך בצהריים עד יום שני את מעצרם של המהנדסים דן שפר ושותפו בעבר שמעון קאופמן. שני המהנדסים תכננו ואשרו את הרצפה באולמי וורסאי שקרסו בשבוע שעבר.

נציג המשטרה אמר בבית המשפט כי על פי הממצאים נראה שהיו כשלים בבניית רצפת האולם ומהנדסי האולם וממציא שיטת הבנייה "פל-קל" אלי רון ידעו על הסיכונים האפשריים.

מעצרו של רון הוארך בחמישה ימים נוספים לאחר שהמשטרה טענה כי רון היה מעורב בתיכנון ובבניה של אולמי ורסאי. פרקליטו הציג בפני בית המשפט מסמכים המוכחים, לדבריו, כי השיטה בטוחה ולפיכך הבניין קרס מסיבות אחרות. גם מעצרו של קבלן הבניין יעקב אדיב הוארך בחמישה ימים.

מעצרם של ארבעת בעלי האולם: דוד ואבי עדי, אפרים אדיב ואורי ניסים הוארך עד יום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully