וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וזה סוף החדשות עם שמירה אימבר

כתב וואלה! חדשות

27.2.2005 / 10:34

הקריינית המיתולוגית של קול ישראל נפרדה במלים אישיות מהמאזינים בתום המהדורה (ללא אישור ההנהלה), אחרי 33 שנה מעל גלי האתר

קריינית החדשות המיתולוגית של קול ישראל, שמירה אימבר, נפרדה הבוקר ממאזיניה לאחר 33 שנות עבודה. לאחר שסיימה להקריא את תחזית מזג האוויר והשמיעה בפעם האחרונה את המשפט "וזה סוף החדשות מקול ישראל", הפתיעה אימבר ונפרדה באותו קול מודגש בטון מעט אישי יותר.

"לאחר 33 שנות עבודה זו מהדורתי האחרונה ומשמרתי האחרונה ברדיו, שהיו בו ימים נפלאים פחות אמנם, אבל הרבה ימים נפלאים ביותר, ושהיתה לי הזכות לשרת בו גם בהגשת מוזיקה קלאסית, מוזיקה קלה, וגם בקריאת ספרות ושירה, וגם כמובן בקריאת חדשות. זה היה מקום מפואר לצמוח בו ולגדול. תודה לכל החברים, תודה לכם המאזינים. שלום".

בשיחה עם וואלה! חדשות, סיפרה שמירה אימבר כי הפרידה המשודרת שלה התבצעה ללא תיאום מוקדם "עם השלטונות". לדבריה, "לא שאלתי כדי שלא יגידו לי לא. המנהל לא היה אז ניצלתי את ההזדמנות. הטכנאית לא ניתקה אותי כי לה הודעתי מראש". אימבר סיפרה כי גם גבי גזית ביקש לראיין אותה בתום המהדורה אך הנהלת קול ישראל סירבה לאשר למערכת התוכנית לקיים את הראיון. לגבי העתיד, אומרת אימבר כי היא "מחפשת תחנת רדיו חכמה שתקלוט אותי אל שורותיה. הייתי מעוניינת להשתלב בעוד תחנות, אני לא מרגישה שצריך עוד לפרוש. אני עוד יכולה".

בשבועות האחרונים התבשרנו על פרישתן של דמויות ותיקות נוספות מגלי האתר: עדי רבן, ליאורה גושן וכרמית גיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully