וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקירתו של מרדכי בפרשת ההטרדה המינית הסתיימה

29.3.2000 / 13:50

אתמול קרא נהגו של השר למתלוננת "מנוולת ושקרנית"

הסתיימה חקירתו של שר התחבורה, יצחק מרדכי, בעניין ההטרדה המינית כנגד עובדת במשרדו. זו היתה חקירתו השנייה של מרדכי, לאחר שבשבוע שעבר נחקר במשך כמה שעות.
החקירה נמשכה שעתיים, והתקיימה במשרדי המטה הארצי בירושלים.

כוכי מרדכי, רעייתו של השר יצחק מרדכי, מסרה אתמול עדות במשטרה במסגרת החקירה המתנהלת נגד בעלה, בחשד שתקף והטריד מינית עובדת במשרדו.
במהלך מסירת העדות, במטה הארצי של המשטרה בירושלים, ביקשו החוקרים מכוכי למסור פרטים לגבי אותו יום שישי, שבו, על פי המתלוננת נגד מרדכי, הוא תקף אותה. הם ביקשו לדעת מה היה לוח הזמנים של מרדכי באותו יום, וכן של נהגו האישי, מאיר אוחיון.

אוחיון היה מי שהסיע את הפקידה ללשכת השר בתל-אביב באותו ערב שישי. אתמול הפגישו החוקרים בין השניים. עובדת הלשכה טענה כי היא סיפרה לאוחיון על כך שמרדכי מטריד אותה, אך אוחיון הכחיש את הדברים. במהלך העימות ביניהם אמש, כינה אותה אוחיון "מנוולת ושקרנית", וטען שכל מה שהיא אמרה לו הוא שהשר מחבב אותה והיא לא יודעת כיצד לפרש את התנהגותו.

בהמשך, השמיעו החוקרים לאוחיון קלטת ובה שיחה שהתנהלה בינו ובין המתלוננת. אוחיון אמר כי אינו מזהה את קולו בקלטת, וגם אם אכן זה קולו, אין משמעות הדבר כי הוא ניסה למנוע מהמתלוננת להגיש את תלונתה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully