וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד בכרי: טעיתי בעריכת "ג'נין ג'נין"

23.2.2005 / 12:23

יוצר הסרט אמר ל"חדשות Hot‏" בערוץ 3, כי שגה בעריכת קטעים מסוימים, שיצרו רושם מוטעה. בין השאר התייחס בכרי לסצינה בה נדמה כי עצור ערבי הוצא להורג בידי חיילים

הבמאי והשחקן מוחמד בכרי, יוצר הסרט "ג'נין ג'נין", הודה כי טעה באופן בו ערך קטעים מסויימים בסרט. בראיון ל"חדשות Hot‏" צפון בערוץ 3, נשאל בכרי אם הוא אינו סבור ש"הסרט מכיל קטעים בהם מוטעה הצופה התמים, שאינו מבין איך עריכה מגמתית עלולה לעוות את רושם הדברים". בתשובתו אמר בכרי שאכן שגה בעריכתו, ולו היה עושה את הסרט היום, לא היה מעצב את סדר התמונות כך.

באחת הסצנות בסרט "ג'נין ג'נין" נראים עצורים ערבים שוכבים בשורה, ולפתע נשמעת ירייה. מיד לאחר מכן נראה אחד מהם מפונה באלונקה. הסצנה עוררה מחלוקת רבה, בטענה כי העריכה שלה היתה מטעה, ויצרה את הרושם שהעצור הערבי נורה בידי חיילים ישראלים. היום, בראיון בלעדי ל"חדשות Hot‏", הודה בכרי לראשונה כי הרושם שנוצר אכן מוטעה, וכי העצור לא נורה על ידי חיילים, או נדרס על ידי נגמ"ש שנסע בסמוך.

"עשיתי טעות מרה בכך שערכתי ככה את הסצינה", אמר בכרי והוסיף, "זה יצר באמת רושם מוטעה, כאילו שמישהו הוצא שם להורג. עשיתי את זה לא במזיד. אילו עשיתי את הסרט היום - לא הייתי מכניס כך את התמונות, רק כדי להימנע מהטענה שאני מטעה בכוונה".

בכרי נשאל האם הוא מרגיש כמי שמנודה על ידי הקהל הישראלי שמסרב להקשיב לדבריו. הוא ענה, כי "הציבור בישראל יהיה חייב להקשיב לי, כי אני אדם אמיתי, אני שוחר שלום ואוהב אנשים. הדברים שאמרתי כאן הערב הם אחת ההוכחות לכך". בימים אלו עסוק בכרי בעריכת סרט חדש, אותו הוא מגדיר "סרט על החיים שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully