וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשתה את שלה: עפרה שטראוס

חגית ברונסקי

19.2.2005 / 8:25

מנכ"לית עלית-שטראוס חתומה בשבוע אחד על שתי כותרות מרשימות: רווח נקי של 150 מיליון שקל ב-2004 ולידת בת בגיל 45. חגית ברונסקי על האשה, שכמו כל היהודים, עסוקה במספרים

4.2 מיליארד שקל – זה שווי החברה שעפרה שטראוס עומדת בראשה. כמה נשים כאלה יש בארץ? ובעולם? לא בטוח שתזדקקו גם לאצבעות הרגליים כדי למנות אותן. בידיים יספיק.

150 מיליון - זה מה שהרוויחה חברת שטראוס-עלית בשנת ‏2004, רווח נקי. אחרי שב-2003 הפסידה 47 מיליון שקל. הנסיכה מנהריה הציגה לפני ימים אחדים את הנתונים המרשימים האלה, ויש להניח שנשמה לרווחה. אחרי הכל, רק לפני ארבע שנים קיבלה את המושכות להובלת חברת המזון השנייה בגודלה בישראל, ומאז חובת ההוכחה היא עליה. השבוע, עם הצגת הדו"חות, הוכיחה שטראוס שהיא בדרך הנכונה.

89 – זו השנה בה החלה עפרה שטראוס את הקריירה שלה בעסק המשפחתי. אחרי שסיימה את לימודי המשפטים באוניברסיטת תל אביב טסה לניו יורק, שם עבדה בחברת הקוסמטיקה אסתי לאודר כמנהלת אזור. כשחזרה, התחילה כמנהלת השוק המאורגן (רשתות השיווק), ולאחר מכן מונתה לתפקיד מנהלת השיווק של גלידות שטראוס.

45 – זה הגיל של שטראוס. תגידו מה שתגידו, אבל צריך ביצים, ולא משוקולד, כדי ללכת נגד הזרם, ולהתחתן עם מישהו כל כך יותר צעיר ממך. אילו הייתה עפרה שטראוס בחורה אנונימית מאי שם בארץ, הדבר לא היה מרשים עד כדי כך. אבל שטראוס עשתה זאת, בידיעה שהתקשורת תשחט אותה, תלעג לה ותעליב אותה, ורכלני כל העולם ישסו בה את לשונם הרעה: "מה יש לה לחפש אתו, הוא בטח אתה בגלל הכסף, זה לא מוסרי, לא אפשרי, לא ציבורי". אבל שטראוס עושה מה שטוב לה, ופחות מכך, עושה חשבון למישהו.

32 – זה הגיל של בעלה הטרי של עפרה שטראוס, עדי קייזמן.

16 – זה המספר שמעיד שעפרה שטראוס למעשה גרה אצלכם במטבח. הכיצד? זהו מספר תחומי המזון בהם פועלת החברה. לכו למטבח ותבדקו, אני מוכנה להתערב שתמצאו שם לפחות מוצר אחד מהקולקציה של שטראוס-עלית: חומוס אחלה, מילקי, אקטימל, יוגורט דנונה. עכשיו תציצו בפריזר: קרמיסימו, קפה, חטיף גלידת פסק זמן. סיבוב אחרון על השיש: שוקולד פרה, דבש יד מרדכי, חטיף אנרג'י. אז גרה או לא גרה?

4 – זה מספר הילדים של עפרה שטראוס, לאחר שבשבוע שעבר ילדה בת משותפת לה ולקייזמן. אם תביטו שניה בסעיף הגיל (45), גם תחסכו לי את ההרצאה הפמיניסטית. האישה היא כבר לא הנסיכה מנהריה. היא מלכה.

2 – רק 2 נשים ישראליות נכנסו לרשימת 50 הנשים המשפיעות ביותר בעולם, בתחום העסקים של המגאזין פורצ'ן. שפורסמה באוקטובר 2004. אחת הייתה מנכ"ל בנק לאומי, גליה מאור, שדורגה במקום ה-36, השניה היא עפרה שטראוס, שדורגה במקום ה-45.

1 – כנראה שהיא באמת אחת ויחידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully