וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הייתי בטוחה שכולם נהרגו"

31.5.2001 / 6:55

סיפרה קרן דרור, הכלה מאסון ורסאי המאושפזת עדיין בבית החולים; "אומרים לי כל הזמן שזה נס - איזה מין נס זה? לא האמנתי שמישהו יצא חי מהחתונה הזאת", אמרה לידיעות אחרונות

"אומרים לי כל הזמן שזה נס שלא נהרגו עוד אנשים, אבל אני שואלת - איזה מין נס זה? לא האמנתי שמישהו יצא חי מהחתונה הזאת", כך אומרת קרן דרור, הכלה שחתונתה הפכה לאסון האזרחי הגדול ביותר בתולדות המדינה.

דרור עדיין מאושפזת במחלקה האורטופדית בבית החולים הדסה עין כרם. בהתמוטטות רצפת אולם ורסאי נשבר אגן הירכיים שלה, היא נותחה וסובלת עדיין מכאבים עזים.

בעלה של קרן, אסי, נמצא איתה כל הזמן, ומסנן את המבקרים הרבים. מצב רוחה של קרן ירוד ביותר, והיא בוכה לעיתים קרובות. אתמול באו לבקרה שני אנשי מד"א שחילצו אותה מההריסות, איתיאל גלפנד ויפתח לוי. קרן זיהתה אותם מיד ופרצה בבכי. "עד שבאתם אלי פשוט לא האמנתי שאני אצא מזה. שכבתי למטה, בין ההריסות, אחרי שראיתי את כל המוזמנים שלי נופלים כמו בובות מרחבת הריקודים, והסתכלתי בשמיים. לא האמנתי שזה קורה לי. הייתי בטוחה שכולם הלכו, שכולם נהרגו. אתם הצלתם את חיי".

גלפנד, הפארמדיק, סיפר כי כשהגיע למקום החליט שיש לחלץ בראש ובראשונה את הכלה, "ולנסות לחסוך ממנה עוגמת נפש נוספת". גלפנד ניצל את ההזדמנות להתנצל בפני קרן על כך שנאלץ לגזור את שמלת הכלה שלה, והיא השיבה בחיוך "זה בסדר, במילא לא אהבתי אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully