וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון פרנס פוטר מרשות השידור

30.5.2001 / 14:04

בגזר דין חמור החליט בית הדין המשמעתי של רשות השידור כי הג'ינג'י יעזוב את כל שלוחות הרשות ולא יקבל פיצויים בשל עבודתו המקבילה בערוץ 2

הג'ינג'י הפופולרי שמעון פרנס יפוטר מרשות השידור ללא פיצויים – כך גזר היום בית הדין למשמעת של עובדי רשות השידור, בעקבות מעברו של השדרן הפופולרי לערוץ 2, בו בזמן שהוא מחזיק בעבודתו ברדיו קול ישראל. העונש הגיע לאחר שבית הדין של הרשות קבע באפריל השנה כי פרנס אשם בהתנהגות בלתי הולמת, הפרה משמעתית וחוסר הוגנות במילוי תפקידו. בעקבות גזר הדין תופסק כל פעילותו של הג'ינג'י ברשות השידור על כל ענפיה.

ראשיתה של הפרשה עם מעברו של פרנס לערוץ 2 להנחיית "בטברנה עם שמעון פרנס", פורמט טלוויזיוני שפיתח פרנס למעשה עבור הערוץ הראשון ושהפך ללהיט. במקביל למעברו לערוץ 2 המשיך פרנס להנחות ולשדר תוכניות רדיו בקול ישראל של הרשות, זאת ללא כל היתר לעבודה פרטית מהצד. לפי חוק הרשות חובה על עובדי הרשות לדווח ולקבל אישור על כל עבודה פרטית שהם לוקחים על עצמם. בגזר הדין צוין כי מדובר בתקדים חמור המיועד להפסיק מצב של הפקרות בכל הנוגע לעבודות פרטיות של עובדי הרשות.
לא ניתן היה לקבל את תגובתו של פרנס על גזר הדין, אולם לאחר הרשעתו באפריל אמר המנחה הפופולרי כי "מה שהיה מוגדר כניגוד אינטרסים בין רשויות השידור השונות יתברר כאינטרס ציבורי חיוני במציאות התקשורתית העתידית". הג'ינג'י הולך הביתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully