וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: ג'ינג'ר ספייס מפלרטטת עם ראש הממשלה

29.5.2001 / 23:47

לאחר שהופיעה בתשדירי מפלגתו, מקווה ג'רי האליוול להצטלם בצד טוני בלייר בליל הניצחון בבחירות; בלייבור אומרים: הג'ינג'ית עשתה את שלה, הג'ינג'ית יכולה ללכת

ג'רי האליוול ("ג'ינג'ר ספייס") מגלה את מנעמי השלטון. הצהובון הבריטי "מירור" מדווח כי כוכבת ה"ספייס גירלז" לשעבר דרשה תמורת הופעתה בתשדירי מפלגת ה"לייבור" במדינה קבלת תפקיד מרכזי בחגיגות הניצחון הצפויות של מפלגת השלטון בבחירות ב-7 ביוני.

תמורת ה"פניה למצביעים הצעירים" בתשדירי ה"לייבור" דרשה ג'רי, המשמשת גם כשגרירה של רצון טוב מטעם האו"ם, להצטלם לצד ראש הממשלה, טוני בלייר, בעת ההכרזה על זכייתו בכהונה שניה במעון הרשמי ברחוב דאונינג 10 בלונדון. הכוכבת, בת 27, אף מתכננת לגנוב את ההצגה ביום הבוחר עם שיר קצר מיוחד שבכוונתה לשיר במסיבת הניצחון.

ג'רי רואה את יחסיה עם בלייר כמעין גרסה אפלטונית לקשרים בין כוכבת הקולנוע מרילין מונרו ונשיא ארצות הברית לשעבר ג'ון פ. קנדי. היא מקווה לעשות מעשה מונרו, שבאחת הסצנות המפורסמות של הפוליטיקה האמריקאית, שרה יום הולדת לנשיא עמו ניהלה קשרים רומנטיים.

בסביבתו של ראש הממשלה הבריטי, לעומת זאת, מתלהבים פחות מהאמביציה הג'ינג'ית. מקורבי בלייר מקווים שלאחר תרומתה למערכת הבחירות של מפלגתו, תואיל בטובה ג'ינג'ר ספייס להיעלם מסביבתו של ראש הממשלה. אחד מהם אמר: "אנחנו מקווים שג'רי לא תעשה וידאו קליפ או משהו כזה". הוא הוסיף: "זה לא שאנחנו נגד פוטו-אופס (הזדמנויות צילום) זוגיות בליל הבחירות. אנחנו פשוט לא רוצים שאנשים יחשבו שהיא תהיה בממשלה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully