וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון: אנשי כך ויש"ע מאיימים על שרים

11.2.2005 / 0:06

רה"מ שב והצהיר על התנגדותו למשאל עם בנושא ההתנתקות, וציין כי התומכים במשאל מנסים לעכב את ביצוע התוכנית. לדבריו, חברי ליכוד ויש"ע מאיימים על השרים

ראש הממשלה, אריאל שרון, שב אמש והצהיר בנאום במצודת זאב בתל אביב, כי הוא מתנגד למשאל עם, וכי סוגיית ההתנתקות לא תעמוד למשאל. שרון הוסיף כי רעיון המשאל הוא ניסיון לעכב את ביצוע ההתנתקות, וכי מי שתומך במשאל, מתנגד למעשה לעזיבת עזה.

שרון שב ואמר כי קיימים איומים ולחצים על שרים וחברי סיעת הליכוד הן מתוך הליכוד והן מצד גורמים שמחוץ לליכוד, כמו כך ויש"ע, כדי שיתמכו במשאל עם. "איומים זה דבר מאוד חמור. אני מתכוון לטפל בבעיה זאת בכל הרצינות. כניעה לאיומים חמורה בעיני לא פחות. מעולם לא נכנעתי לאיומים ולא אכנע עכשיו", אמר. שרון אמר כי המסיתים מאיימים במלחמת אחים כדי להשפיע על הציבור שרוצה התנתקות אבל מעדיף שתיעשה בשקט. ואולם לדבריו, משאל עם יביא להגברת ההסתה והשנאה בגלל המאבק שיימשך חודשים ארוכים. "החיכוך בין המתנגדים לתומכים הוא זה שיביא לשפיכות דמים, חס וחלילה", אמר. עוד ציין רה"מ כי "משאל עם לא ישנה את התנהגותם של המסיתים והמאיימים.

שרון ציין כי תוכנית ההתנתקות חיזקה את ישראל והביאה אותה לשגשוג מדיני חסר תקדים, גם בתמורות מנשיא ארצות הברית, ג'ורג' בוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully