וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלאני בי מגלה: ניסיתי להתאבד כשהייתי נערה

27.5.2001 / 17:45

כוכבת הספייס גירלז סבלה התעללויות על רקע גזעני בבית הספר בו למדה; בלעה כמות גדולה של כדורים אבל למזלה התגלתה והובהלה לבית חולים; החליטה לספר כדי לעזור לצעירים במצבה

מלאני בי, חברת הספייס גירלז, גילתה שניסתה להתאבד בעבר בעקבות סדרה של התגרויות גזעניות בבית הספר בו למדה. היא בלעה כמות גדולה של כדורים אבל למזלה, גילו אותה בזמן והיא הובהלה לבית חולים בלידס, שם עברה שטיפת קיבה וחייה ניצלו.

לפי הצהובון "ניוז אוף דה וורלד", מלאני הגיעה לשלב בחייה שבו היא מוכנה לחשוף את הסיפור, באוטוביוגרפיה שהיא כותבת. חבר קרוב מגלה: "היא החליטה לדבר על התקופה הזו בחייה כאזהרה לצעירים אחרים. רק תחשבו על מה שהיא היתה מפסידה אם היא היתה מצליחה בניסיונה. היא עברה בהרבה תהומות של ייאוש לפני שהחליטה להתאבד. מל מרגישה שאם, על ידי שיתוף בניסיון שלה, היא תעזור אפילו לצעיר אחד במצב דומה, זה יהיה שווה את זה".

מלאני, שתחגוג 26 מחרתיים, סבלה התעללות קשה בבית הספר בשל העובדה שאמה לבנה ואביה שחור. "למדתי בבית ספר בלידס. אתה מגלה מהר מאוד שאנשים לא אוהבים אותך בגלל הצבע שלך", סיפרה. "הרבה בנות בבית הספר שנאו אותי. לא היתה לי חברה אחרת מגזע מעורב שיכולתי לשבת איתה ולדבר על זה". אחותה הצעירה, דניאל, סיפרה שחבריהן לכיתה ליגלגו עליהן וכינו אותן "לחם חום".

עוד חבר של מלאני הסביר: "אני בטוח שמל חיפשה תשומת לב כשהיא לקחה את הכדורים הלאה, אבל היא היתה יכולה למות". כמה שנים לאחר מכן היא נבחנה לספייס גירלז, והשאר היסטוריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully