וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני קמעות הוכנו לחתונה, אחד בידיו של החתן אחד בתוך שמלת הכלה

ערן סידיס, 'כל העיר'

26.5.2001 / 16:13

אסף הציע נישואין לקרן באמצעות שלטים שתלה על כביש בגין; בתוך שמלת הכלה נתפר קמע בצורת מגן דוד; עיתון 'כל העיר' משרטט את דמותם של בני הזוג, שיום שמחתם הפך באחת ליום אסונם

בבית החולים ביקור חולים נשמו ביום שישי בצהריים לרווחה. בית החולים, שהוא הקטן ביותר בירושלים, לא ערוך לקבלה של עשרות נפגעים בטווח של מספר שעות. בין הפצועים שפונו לשם הייתה גם הכלה, קרן שפונתה מבין הריסות האולם כשהיא במצב קל עד בינוני. אסי, החתן הטרי, הגיע מייד עם היוודע מיקומה, שם סעד אותה.

לאחר כשעתיים הוא פנה לאחד מעובדי בית החולים וביקש לדעת היכן שמלת הכלה. "אני מקווה שלא זרקתם אותה", אמר, "אני חייב לקחת ממנה משהו". הוא הוציא מכיסו קמע בצורת מגן דוד מוכסף ואמר "לפני החתונה תפרתי קמע זהה בתוך שמלת הכלה של קרן ועכשיו אני רוצה לקחת אותו חזרה". מנהל בית החולים, משה כהן, עלה עם אסי לקומה העליונה, שם הונחה השמלה כשחלקה מוכתם מדם הפציעה וסמוך לה זוג נעלי הכלה. כהן נתן לאסי מספריים והאחרון פרם בעזרתם את התפירה ונטל את הקמע לכיסו. מייד לאחר מכן ביקש אסי לקבל דיווח מפורט לגבי גורל משפחתו הקרובה ופריסתם בבתי החולים. בין השאר עדכנו אותו הרופאים שככל הנראה קרן תפונה לבית החולים קפלן ברחובות. אסי קם מכיסאו ואמר: "אני בעלה עכשיו ואני מורה לכם שלא להוציא אותה מירושלים". ואכן קרן נשארה.

אסי הכיר את קרן לפני שנתיים וחצי במקום העבודה המשותף שלהם במוסך פיאט. הם כמו זוג יונים, סיפרו חברים. היו נוסעים לטיולים, עושים שבת אצל ההורים שלו או ההורים שלה. לפני חצי שנה הוא סיפר לראשונה שהוא עומד להציע לקרן נישואין ואז החליט לעשות את זה בצורה מיוחדת. "אספנו כמה חברים והלכנו לתלות שלטים על הגשרים של כביש בגין", מספר עמיר, חברו של אסי. "תלינו כמה שלטים שעליהם היה כתוב 'קרן, האם תינשאי לי?'. אחר כך הוא סיפר לנו שכשהם נסעו בכביש היא שוחחה בטלפון ולא ראתה את השלט הראשון אבל אחרי השלט השני היא כבר נישקה אותו והסכימה להצעה. באחת השיחות איתו הוא אמר לי שמיד אחרי החתונה הוא מתכנן לנסוע לבד לניו יורק כדי למצוא עבודה ודירה להשכיר ושקרן תצטרף אליו אחרי שבועיים. אבל עכשיו לא נראה לי שזה יצא לפועל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully