וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט: "גילינו דברים שמעוררים סימני שאלה קשים"

25.5.2001 / 7:25

ראש עיריית ירושלים אמר כי בדיקת האירוע בעיריה תביא כנראה לפתיחת חקירה פלילית; סירב לאמוד מספר ההרוגים "עד שהתמונה תהיה ברורה"; קרובי ההרוגים יובאו לאבו כביר לזיהוי גופות

ראש עיריית ירושלים, אהוד אולמרט, אמר הבוקר שהוא הורה על בדיקה מיידית של הבניין בו אירע אמש האסון הכבד - "נסיבות הקמתו, תוכניותיו ומצבו". הוא הבהיר כי "לעיריית ירושלים לא היה שום מידע שיכול היה להצביע על משהו שמעורר סימני שאלה לגבי יציבותו של הבניין".

יחד עם זאת, אמר אולמרט כי בחקירה הראשונית "גילינו כבר עכשיו דברים שמעוררים סימני שאלה קשים ביותר ומחייבים לפי התרשמות ראשונית של אנשי המקצוע שלנו חקירה יסודית ומקיפה, ייתכן מאוד שגם חקירה פלילית. אנחנו נעסוק בבדיקת הפרטים הללו בשעות הקרובות, ובמידת הצורך נעביר את כל המידע, ההתרשמויות והמסמכים לידי משטרת ישראל".

במסיבת עיתונאים, שערך עם אלוף פיקוד העורף, גבי אופיר, ומפקד מחוז ירושלים במשטרת ישראל, ניצב מיקי לוי, אמר אולמרט כי לא ניתן עדיין לאמוד במדוייק את מספר ההרוגים באסון. "ברגע הזה, התמונה היא תמונה קשה. מדובר על מאות רבות של נפגעים ועל מספר מאוד מכאיב של הרוגים", אמר אולמרט. הוא הוסיף: "אני לא רוצה לנקוב במספר מדוייקים, עד שהתמונה תהיה ברורה".

ראש עיריית ירושלים אמר כי כבר הבוקר יגיע אוטובוס של קרוביהם של ההרוגים למכון הפתולוגי באבו כביר לזיהוי גופות יקיריהם. אולמרט ציין כי העירייה מרכזת את כל המידע הקשור בנפגעים באמצעות המוקד העירוני, ואמר כי ניתן להשיגו דרך המוקד או דרך המרכזיה העירונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully