וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העליון מציע להחמיר תנאי מעצרה של טלי פחימה

26.1.2005 / 11:25

הדיון בעניינה של טלי פחימה הסתיים. בית המשפט לא הגיע עדיין להחלטה, אך הציע כי שחרורה של טלי פחימה למעצר בית אצל אמה בקרית גת בתנאים מגבילים יוחלף בעונש חמור יותר

הסתיים הדיון בביהמ"ש העליון בערעור המדינה על ההחלטה לשחרר למעצר בית את טלי פחימה. בקול ישראל דווח, כי ביהמ"ש הציע להמיר את מעצר הבית בחלופה חמורה יותר, אך לא הגיע להחלטה. בכוונת השופט אליקים רובינשטיין להודיע את החלטתו בקרוב, והוא אמר כי זו לא תרחק מהותית מזו של בית המשפט המחוזי, שהחליט לשחררה למעצר בית בתנאים מגבילים אצל אמה בקריית גת.

בא כוחה של פחימה, עו"ד אביגדור פלדמן, אמר כי להצעת רובינשטיין תסכים פחימה למעצר בית בתנאים קשוחים יותר מאלה שקבע ביהמ"ש המחוזי.

הפרקליטות דחתה את קביעת בית המשפט המחוזי, לפיה העובדה שפחימה הקריאה חומר צבאי מסווג לאנשיו של זכרייה זביידי "לא שינתה דבר", וטוענת כי "כל זמן שלא הוכחה רמת העברית של יתר הנוכחים, מתבקשת המסקנה שהיה בהקראה זו כדי לסייע לאויב באופן ממשי".

נציג הפרקליטות, עו"ד חובב ארצי, אמר, "אנחנו חושבים שפחימה היא אישה מסוכנת ביותר, חסרת מעצורים וגבולות, שלא נרתעה מלקרוא, על פי בקשת הפלסטינים תוכנית מבצעית של צה"ל, בזמן שהפעילות מתבצעת בשטח. אי אפשר לתת בה אמון, והמדינה לא תיטול שום סיכון בעניינה".

עו"ד פלדמן אמר, כי אנשי גדודי אל אקצא היו מבינים את המסמכים גם ללא סיועה. אמה של פחימה אמרה שהיא אינה מסוגלת להזיק לאיש, ואילו פחימה עצמה אמרה: "המדינה היא שמסכנת את ביטחוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully