וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

24 כלבים מתחרים על תפקיד בתיאטרון

רויטרס

24.1.2005 / 12:22

24 כלבים ממקלטים לבעלי חיים בניו יורק השתתפו באודישן למחזמר חדש שיעלה בקרוב בברודווי. רק פרד וארגיל צלחו אותם ובתמורה, הם יזכו לחיות בחוותו הגדולה של מאלף חיות תיאטרון

פרד וארגיל הגשימו ביום שישי האחרון את חלומו של כל שחקן מתחיל. פרד, כלב ציד מעורב בן שמונה חודשים המעוטר בכתמי קרמל וארגיל, כלבת קולי בעלת חוטם ארוך ומנוקד, בת עשרה חודשים, זכו לגלם תפקיד במחזמר "צ'יטי צ'יטי באנג באנג" שיעלה בעוד כחודש בברודווי.

פרד וארגיל גברו על 22 כלבים אחרים אשר הגיעו ממקלטים לבעלי חיים ברחבי ניו יורק כדי להשתתף באודישן אותו ערך מאלף כלבי התיאטרון, ביל ברלוני. ברלוני, בעל חווה גדולה בקונטיקט אף הבטיח לכלבים הזוכים באודישן תנאי פרישה נוחים - היישר אל תוך חוותו. גם במהלך הופעותיהם הם יזכו לתנאים שלא יביישו כל כוכב הוליוודי – חדר הלבשה וטיפוח אישי.

האודישן בו השתתפו שני הכלבים נפתח לכל סוגי הכלבים באשר הם. בין הנבחנים, ניתן היה לאתר את ווינקס, כלבת רועה גרמני בת שנה וחצי, בעלת עין אחת, את אידה, כלבת טרייר מעורבת בת שש וטאשה, כלבת מאסטיף בצבע קרם בת שנה וחצי. אך רק פרד וארגיל ענו על דרישותיו של ברלוני, מלהק הכלבים, אשר חיפש כלבים בעלי מזג נוח, שיצליחו להסתדר עם שאר חברי הצוות בעלי ארבע הרגליים – בארט, הארייט, פאטצ'ס, בארני וגברת גווינבר שנבחרו על ידו ממקלטים אחרים. תפקידם של קבוצת הכלבים במחזמר יהיה לקפוץ ולהפיל את אחד השחקנים, בזמן שהוא אוכל ממתק.

ברלוני, המשמש כמאלף כלבי תיאטרון מזה 27 שנים, מספר שהוא תמיד עובד עם חיות ממקלטים. "כלבים שניצלו הם הרבה יותר קלים לאימון ויותר אסירי תודה מאחר והם הגיעו מרקע מצער", הוא אומר. חלק נכבד מהם אף זוכה להגיע לחוותו, "יש לי 15 כלבים ששיחקו בסרטים ובטלוויזיה וכולם ממקלטים". אחת מהכוכבות הגדולות שגילה ברלוני היא הכלבה סנדי המקורית מהמחזמר "אנני", שמילאה את תפקיד הכלבים הכי ארוך בהיסטוריה של ברודווי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully