וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיחוד האירופי: יש למתן פרסום מזון מהיר לילדים

20.1.2005 / 18:10

עד כה הוערך כי בעיית ההשמנה היא בעיה אמריקאית בלבד. נציב הבריאות של האיחוד קרא לתעשיית המזון לתקן כללים חדשים, לפני שיהיה צורך בחקיקה

האיחוד האירופי הורה ליצרני מזון מהיר להפסיק לייעד פרסומות לילדים ולשפר את תיוג מוצריהם. האיחוד קצב שנה להשגת מטרה זו, כך מדווחת רשת "סקיי ניוז". בראיון ל"פייננשל טיימס", אמר נציב הבריאות והצרכנות של האיחוד כי יש לנקוט פעולות מהירות על מנת להתמודד עם בעיית ההשמנה באירופה.

הנציב, מרקוס קיפריאנו, אמר כי אם תעשיית המזון המהיר לא תסדיר לעצמה חוקים, ייחקקו חוקים חדשים. "הסימנים מהתעשייה מעודדים מאוד, חיוביים מאוד", אמר קיפריאנו, "אבל אם התוצאות לא תהיינה משביעות רצון, נטפל בכך בחקיקה". עד לאחרונה, הוסיף, אירופה "סברה שהשמנה היא בעיה אמריקאית. לגלגנו על ארצות הברית, אבל כעת זוהי בעיה אירופית".

לפני כמה שבועות התפרסם סקר, לפיו 36% מילדי איטליה לוקים בהשמנת-יתר. גם בריטניה חווה עליה בעייתית בכמות הצעירים הסובלים מעודף משקל.

ארגון הגג של תעשיית המזון באירופה טוען כי כבר מתבצעת עבודת הכנה לקראת קבלת כללי פרסום ותיוג נוקשים יותר. דובר מטעם הארגון מסר כי "קיים צורך בשיפור המצב, אך אין פתרון קסם מהיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully