וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונתן אבוקסיס: ביה"ח דירדר מצב בתי

19.1.2005 / 16:15

אביה של איילה-חיה אבוקסיס, שנפגעה מקסאם, טוען כי בסורוקה קבעו את מותה של בתו בטרם עת. לדבריו, הפסיקו הרופאים את הטיפול התרופותי וביקשו מבני המשפחה אישור תרומת איברים

יונתן אבוקסיס, אביה של הנערה איילה-חיה אבוקסיס, מאשים את בית החולים "סורוקה" בהידרדרות במצבה של בתו ובכך שקבע את מותה בטרם עת. "ביקשו ממני למלא טופס תרומת איברים והתחילו להכין את תעודת הפטירה, בזמן שבתי עוד בחיים", אמר אבוקסיס בראיון לגלי צה"ל. יהונתן הוסיף: "אתמול הם התחילו לסדר את המצב באמצעות הפסקת טיפול תרופתי, אין להם שום זכות לעשות מעשה כזה ולהקדים את המאוחר".

פרופ' יוחנן פייזר, סגן מנהל בית החולים "סורוקה", הגיב לדברי האב ואמר כי מצבה של איילה-חיה הינו בלתי הפיך, אך למרות זאת היא עדיין מחוברת למכונות ההנשמה: "ההגדרה שמצבה של איילה חיה הוא בלתי הפיך זו הגדרה נכונה. למרות זאת, אנחנו ממשיכים להחזיק אותה מחוברת לתרופות ולמכונת ההנשמה, ואין בדעתנו לעשות כל שינוי בטיפול אותו היא מקבלת".

אתמול חלה הידרדרות במצבה של איילה-חיה שנפגעה מרקטת קסאם במוצ"ש. מבית החולים "סורוקה" בבאר שבע נמסר כי ליבה ממשיך לפעום, אולם היא שרויה עדיין במצב של מוות מוחי. אמש נמסר מבית החולים סורוקה, כי להחלמתה התקווה "קלושה ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully