וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחתה בקשת שינוי להיפרד מפריצקי

18.1.2005 / 13:00

בעקבות החלטת פרקליט המדינה שלא להגיש כתבי האישום בפרשה, דחתה ועדת הכנסת את בקשת שינוי להיפרד מחברה לשעבר. פריצקי נפגש עם פורז לראשונה מאז חשיפת הפרשה

בעקבות החלטת פרקליט המדינה, ערן שנדר, שלא להגיש כתבי אישום בפרשת פריצקי, דחתה הבוקר ועדת הכנסת את בקשת שינוי להוציא משורותיה את חבר הכנסת יוסף פריצקי. בגלי צה"ל דווח, כי במקביל יחלו חברי הוועדה להכין הצעת חוק שתאפשר לפריצקי להקים סיעה עצמאית ולקבל מדי חודש 116,000 אלף שקלים מסיעת שינוי - עד לבחירות הבאות.

על רקע זה פרץ עימות בין יושב ראש ועדת הכנסת, רוני בר און, לבין יושב ראש סיעת שינוי, רשף חן, במהלכו סינן האחרון לעבר בר און: "מזל שלא עשו ממך יועץ משפטי לממשלה".

בישיבת ועדת הכנסת נפגשו - בפעם הראשונה מאז חשיפת הפרשה -פריצקי והשר לשעבר אברהם פורז, שאמר כי הוועדה "נותנת לחבר הכנסת פריצקי 100,000 שקל לחודש אם התרגיל הזה יצליח". פריצקי ענה לעמיתו לשעבר כשאמר: "סיעת שינוי צריכה להחליט מה הקו הפוליטי שלה. היא בעד התנתקות אבל היא מצביעה נגד ממשלת ההתנתקות, היא הכינה את התקציב אבל היא מצביעה נגד התקציב, מה בדיוק היא אומרת? פעם היא יושבת עם יהדות התורה, פעם היא לא יושבת עם יהדות התורה, פעם היא בעד, פעם היא נגד - באיזה זיג או באיזה זג היא נמצאת היום?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully