וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעשיית נערות הליווי לאנשי עסקים פורחת בארץ

17.1.2005 / 13:28

מחקר שערך קצין משטרה מעלה, כי מספר המודעות בעיתונות ומשרדי התיווך בין הנערות לאנשי העסקים גדלו בשנה האחרונה. התעשיה מגלגלת בישראל מיליוני דולרים בכל שנה

תעשיית נערות הליווי לאנשי עסקים מחו"ל המגיעים לישראל, גדלה בשנה האחרונה בקצב מואץ. כך עולה ממחקר שערך קצין בכיר במשטרה, במסגרת שלוחת אוניברסיטת "דרבי" בישראל. על פי הערכות, מגלגלת תעשיית נערות הליווי בישראל מיליוני דולרים בכל שנה.

בגלי צה"ל דווח, כי מחיר ממוצע לליווי צמוד למשך שבוע, עומד על כ-15 אלף שקלים. לדברי ד"ר יעקב בן-עמי, לכל סוג מפגש יש תעריף שונה: "התעריף נע מהמפגש הבסיסי המינימלי, שכולל פגישה אישית קצרה ליצירת רושם, שעולה כ-100 דולר לשעה. ישנם מפגשים בהם מקיימים יחסי מין של סאדו-מאזו, הכוללים לבוש מיוחד. כל הדרישות הללו כמובן מקפיצות את התעריף בצורה דרמטית".

את אחד המדדים להתפתחות תעשיית הליווי ניתן למצוא בתקשורת - בשנה האחרונה חל גידול של כ-20% במספר המודעות הפרסומיות, המציעות את שירותי הליווי. מדד נוסף להתפשטות התופעה הוא מספר משרדי התיווך העוסקים ב"שידוך" בין נערות ליווי ללקוחות. רק בתל אביב נפתחו בשנה האחרונה 12 משרדי תיווך חדשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully