וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא מלמד נבחר בדראפט

15.1.2005 / 13:40

הקשר ששיחק בעבר במכבי חיפה, נבחר רק בסיבוב הרביעי של דראפט ה-MLS על ידי קולורדו ראפידס, אבל היה מאושר

גיא מלמד ממכללת בוסטון קולג', שנבחר לנבחרת השנה ב'ביג איסט', יצא מרוצה בסיום הדראפט שנערך הלילה לליגת ה-MLS האמריקנית. הוא אמנם נבחר רק במקום ה-43 ובסיבוב הרביעי על ידי קולורדו ראפידס, אבל צריך לזכור שלהיבחר בדראפט זו לא משימה קלה.

מלמד בן ה-26, ששיחק בעיקר כמגן בשלשו שנותיו במכללה, הוא בסה"כ השחקן הרביעי שנבחר בדראפט ה-MLS בהיסטוריה של בוסטון קולג'. לפניו היה את קייסי שמידט חברו, שנבחר על ידי הראפידס בשנה שעברה ועכשיו יחכה לגיא בדנבר. "אני מרגיש מצויין", אמר מלמד אחרי הבחירה. "אני מתרגש לקראת הנסיעה לקולורדו ואני אדבר עם קייסי שמידט בקרוב".

מלמד, שגדל במכבי חיפה לפני שעבר בקבוצות אחרות בישראל וטס לאמריקה, היה בדרך לסיים את התואר השני שלו, כשההצעה לשחק בקולורדו תדחה בוודאי את העניין. כזכור, למלמד היה חלק בנבחרת הנוער שסיימה שלישית באליפות אירופה ב-97, עם שמות כמו יוסי בניון, גיא צרפתי, לירון וילנר ופיני בלילי. מלמד סיפר כי הוא קיבל טלפון מפרננדו קלאביחו, מאמן הראפידס, שאמר לו: "שמחתי מהעובדה שנותרת פנוי בסיבו הרביעי". מלמד הוא הישראלי השני שנבחר בדראפט לספורט מקצועני בארה"ב. לפניו היה דורון שפר, שנבחר בסיבוב השני בדראפט ה-NBA על ידי לוס אנג'לס קליפרס.

אגב, ניקולס בסאניו, שנבחר ראשון בדראפט על הקבוצה החדשה ריאל סולט לייק סיטי, הוא השחקן השני הצעיר ביותר שמגיע ל-MLS (אחרי פרדי אדו כמובן) והוא בן 16 ו-60 יום בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully