וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיך הארי התחפש לחייל נאצי - והתנצל

רויטרס

13.1.2005 / 9:34

תמונתו של הנסיך הצעיר במדי נאצי צולמה במסיבת תחפושות בבית חברים ופורסמה בצהובון הבריטי "סאן". לאחר שעוררה תגובות נזעמות התנצל הנסיך ואמר: "זו הייתה בחירה גרועה של תחפושת"

הנסיך הבריטי, הארי בן ה-20, התנצל על שלבש מדי חייל נאצי למסיבת תחפושות, בבית חברים ביום שבת האחרון. תחפושתו של הארי כללה חולצת חאקי עתירת מדליות, שעל שרוולה צלב קרס בצבעים נאציים – אדום ולבן.

"אני מאוד מצטער אם גרמתי לעלבון כלשהו למישהו", אמר הארי, בנם הצעיר של הנסיך צ'ארלס והנסיכה דיאנה, "זו הייתה בחירה גרועה של תחפושת ואני מתנצל".

תמונתו של הארי, שצולמה בעת המסיבה, פורסמה ביום שלישי בעמוד הראשון של הצהובון הבריטי "סאן", תחת הכותרות "צעירי היטלר" ו"הארי הנאצי". בתמונה הוא נראה עם משקה ביד אחת וסיגריה ביד האחרת, מוקף בצעירים.

התחפושת עוררה מיד האשמות מגופים דתיים, מבקרי בית המלוכה וחברי בית המחוקקים, שדרשו את התנצלותו של הנסיך הצעיר. "התקרית הייתה בעלת טעם רע, בייחוד בהתקרב יום הזיכרון לשואה, אותו מבקשת להוביל משפחת בית המלוכה", אמר נציג הליגה היהודית בבריטניה, שקיבלה מאוחר יותר את התנצלותו של הנסיך.

דובר בית המלוכה לשעבר, דיקי ארביטר, אמר לרשת החדשות הבריטית "סקיי-ניוז", שהנסיך התנהג בצורה "טפשית ומתנשאת למדי. הוא צריך לדעת שאין שום דבר שנשאר כפרטי".

הארי מאמץ לעצמו בזמן האחרון את תדמית הילד הרע של בית המלוכה. הוא הודה בעישון מריחואנה, בשתיית אלכוהול מתחת לגיל המותר ודחה האשמות בדבר העתקה במהלך בחינה בבית הספר. וכעת, הוא מצרף שערורייה נוספת לרזומה.

דרך אגב, אחיו הגדול של הארי, ויליאם, שנכח גם הוא במסיבה, בחר בתחפושת פחות שערורייתית. ויליאם התחפש לחתול גדול עם חותלות שחורות ורגליים משעשעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully