וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: המשטרה הסתירה ניסיון פיגוע בירושלים

12.1.2005 / 20:39

ערוץ 2: בשבוע שעבר התפוצצו בלוני גז בתוך מכונית בסמוך לבניין בשכונת טלביה, בה שוכן בית הנשיא. השכנים טוענים כי המשטרה מסרה להם שמדובר באירוע חבלני

האם אירע בשבוע שעבר ניסיון פיגוע בירושלים? דיירי אחד הבתים בשכונת טלביה היוקרתית טוענים שכן, ומסרו לחדשות ערוץ 2 כי המשטרה ביקשה מהם לא לדווח על האירוע, בו לא היו נפגעים, כדי לא לזרוע פניקה בציבור.

התקרית התרחשה ביום חמישי שעבר בשעה 20:30 בערב, בבניין הממוקם בלב השכונה, סמוך לתיאטרון ירושלים, וכ-400 מטרים בקו אווירי מבית נשיא המדינה, משה קצב.

אלמונים הגיעו לרחבת החנייה של הבניין, ניפצו את שמשת אחת המכוניות, הכניסו לתוכה בלון גז והבעירו אותו. בלון גז נוסף הובער ליד מכונית אחרת שעמדה בסמוך. "היו פה להבות אדירות" סיפרה עליזה, המתגוררת בבניין. שלוש מכוניות נשרפו כליל.

דיירי הבניין טוענים כי המשטרה מסרה להם שמדובר באירוע חבלני.
לדבריהם, מפקד המחוז וצמרת המשטרה והכבאות בירושלים הגיעו למקום וביקשו מהשכנים שלא לדבר על הנושא. גם קבלן השיפוצים שמועסק על ידי מס רכוש מסר כי שמע דברים דומים. עם זאת, עד לרגע זה לא העבירה המשטרה לתקשורת שום דיווח בנושא.

דובר המשטרה מסר לערוץ 2 כי לא ברור אם מדובר באירוע על רקע פלילי או לאומני. עם זאת, הדיירים בבניין קיבלו אישורים ממשטרת ירושלים למס רכוש, לפיה מדובר בפעולת איבה נגד ישראל. "שיהנו מן הספק", מסרה המשטרה בתגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully