וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר נפצע מירי בכפר שווייכה שבגדה

11.1.2005 / 15:10

אש נפתחה לעבר שוטרים שבאו לכפר כדי לאתר רכבים גנובים. 3 טילי קסאם ו-12 פצצות מרגמה נורו לעבר יישובי גוש קטיף. קסאם נוסף נחת בשדרות. מת ניסים ארביב, שנפצע ברצועה בשבוע שעבר

קצין משטרה ישראלי נפצע בצהריים בגדה מירי על כוח משטרה בכפר שוויכה שמצפון לטול כרם. אש נפתחה ממכונית פלסטינית חולפת על כוח משטרה ומג"ב שעסק בפעילות שגרתית לאיתור כלי רכב גנובים. השוטר נפצע ברגלו באורח קל, ופונה לבית חולים לקבלת טיפול רפואי. מירי תגובה של שני קציני צה"ל שהיו במקום נהרג פעיל תנזים שהיה במכונית. במקום יש ככל הנראה שני פצועים פלסטינים נוספים.

בבוקר נורו שלושה טילי קסאם ו-12 פצצות מרגמה אל יישובי גוש קטיף. איש לא נפגע, אך נזק נגרם לבית כנסת מלא מתפללים. טיל קסאם נוסף נורה הבוקר לעבר שדרות. לא היו נפגעים, אך נגרם נזק לרכוש. בדרום הרצועה, ליד גבול מצרים, הופעל מטען חבלה בסמוך לכוח של צה"ל. אין נפגעים.

בבית החולים ברזילי באשקלון מת מפצעיו ניסים ארביב, תושב ניסנית בן 26, שנפצע בשבוע שעבר מירי פצצת מרגמה לעבר מחסום ארז. כך דווח בקול ישראל.

צה"ל חידש את פעילותו בערים הפלסטיניות, לאחר כמה ימי הפוגה בשל הבחירות ברשות. בקול ישראל דווח, כי הלילה נעצרו באזור שכם תשעה פלסטינים מבוקשים.

שר הביטחון, שאול מופז, אמר בישיבת הממשלה, כי לאחר קיום הבחירות ברשות הפלסטינית חוזרת הפעילות המבצעית של צה"ל לדפוסיה הקודמים מלפני הבחירות. לדבריו, לאחר בחירתו של אבו מאזן צפוי להתחיל מהלך ארוך של עיצוב הזירה הפלסטינית וייצובה, ובכלל זה תהליך מתמשך של ביסוס המערכת החדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully