וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן: לא יהיה שלום עד שלא תורד הגדר

30.12.2004 / 0:02

מועמד הפתח לתפקיד היו"ר אמר את הדברים במהלך סיור בחירות בגדר ההפרדה ליד קלקיליה. בהמשך, נאם גם בעיר טול כרם, שם שתק למשמע קריאות הקהל למיליוני שהידים שיעלו על ירושלים

מועמד הפתח לראשות הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, גינה אתמול את גדר ההפרדה, במהלך מסע הבחירות שהוא עורך בגדה. הוא דרש מישראל להסיר לאלתר את תשתית הגדר, אם היא רוצה בשלום. אבו מאזן החל את מסע הבחירות שלו השבוע, בנאומים בפני קהלים גדולים ביריחו וטול כרם. קבלת הפנים לה זכה הייתה חמה, והכניסה מעט אנרגיה לקמפיין המנומנם שלו.

בסוכנות הידיעות איי.פי. דווח, כי בנאומו באיצטדיון של טול כרם, המרוחק רק 500 מטרים מן הגדר, אמר אבו מאזן, "אני אומר לשכנינו ... אף גדר לא תביא שלום או ביטחון". את נאומו פתח בקריאת קטע מן הקוראן, ונענה בקריאות הקהל ל"מיליונים של שהידים", שיעלו על ירושלים - מן השורות החביבות על יאסר ערפאת. אבו מאזן שתק בעת קריאות הקהל, ונמנע מלהתייחס לנושא הפעולות הצבאיות כנגד ישראל.

בהמשך היום ביקר יו"ר הוועד הפועל של אש"ף בקלקיליה, שם ערך סיור בגדר ההפרדה, ונאם בפני כמה מאות תומכים. בנאומו אמר, כי הפלסטינים מקווים שישראל תסיר את הגדר. "אם הישראלים רוצים להשיג שלום הוגן וצודק, הם חייבים להפיל את הגדר ... לא יהיה שלום עד שלא תורד הגדר", אמר אבו מאזן.

לכל אורך היום הדגיש אבו מאזן בנאומיו את שלוש הנקודות העיקריות בקמפיין שלו: הקמת מדינה עצמאית פלסטינית בשטחי הגדה המערבית ורצועת עזה, שבירתה מזרח ירושלים, קריאה לאחדות בעם הפלסטיני ופתרון הוגן לבעיית הפליטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully