וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילנאי: אימוץ דו"ח מיטשל – מבחן לשותפות מפלגת העבודה בממשלה

לירון מרוז

22.5.2001 / 15:40

לדבריו, על שרי מפלגת העבודה להוביל קו ברור התובע את אימוצו על ידי הממשלה; "לשם כך אנחנו נמצאים בממשלה"; זאבי: אעזוב את הממשלה, אם תאמץ את ההמלצות בנוגע לבנייה בהתנחלויות


שר המדע, התרבות והספורט, מתן וילנאי, קרא היום לאימוץ דו"ח ועדת מיטשל על ידי ממשלת ישראל כבסיס להידברות עם הפלסטינים. לדבריו, על שרי מפלגת העבודה להוביל קו ברור התובע את אימוצו על ידי הממשלה. "זהו מבחן לשותפות מפלגת העבודה בממשלת האחדות, לשם כך אנחנו נמצאים בממשלה", אמר וילנאי.

לדברי וילנאי, בממשלה בה יושבת מפלגת העבודה אין אפשרות לדחות מסמך כזה. "כך נייצג את רצון ועמדת מצביעי מפלגת העבודה וכך נהיה גורם מאזן ומוביל להרגעת המצב הסבוך", הוסיף וילנאי. בהתייחסו להמשך הבניה בהתנחלויות אמר השר, כי יש למצוא נוסחה מוסכמת להסדרת הנושא. לדבריו, אחת האפשרויות היא נוסחת ההקפאה שהושגה בעבר בהסכמי קמפ דייוויד.

בתוך כך אמר היום שר התיירות, רחבעם זאבי, כי יעזוב את הממשלה, אם תאמץ את המלצות ועדת מיטשל בנוגע לבנייה בהתנחלויות. "להגיד שההתנחלויות הן הגורם לטרור הערבי, זה קישקוש מיטשלי. אם הממשלה תאמץ את המלצות ועדת מיטשל, חלקי לא יהיה עימה", אמר זאבי.

ואילו יושב ראש האופוזיציה, חבר הכנסת יוסי שריד, אמר לגלי צה"ל כי הקפאת הבנייה בהתנחלויות תהיה פרס לישראל ולא פרס לטרור. "ההתנחלויות הן האסון הגדול ביותר של מפעל הציונות", אמר שריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully