וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועמדים לנשיאות אוקראינה ייפגשו לעימות פומבי

20.12.2004 / 12:37

רה"מ ינוקביץ' וראש האופוזיציה יושצ'נקו, ייפגשו לראשונה, מאז הוכחו טענות ההרעלה. הבחירות החדשות יערכו בשבוע הבא, אחרי שהסיבוב הראשון בוטל בגלל החשדות לזיוף תוצאותיו

המועמדים לנשיאות אוקראינה ייפגשו הערב לעימות טלוויזיוני לקראת הבחירות שיערכו בשנית, בעקבות קבלת טענות האופוזיציה על זיוף הסיבוב הראשון וההחלטה לפסול אותו. ראש הממשלה המכהן, ויקטור ינוקביץ', וראש האופוזיציה, ויקטור יושצ'נקו, ייפגשו לראשונה מאז אושרו החשדות כי יושצ'נקו הורעל, כנראה על ידי גורמי ממשל.

כזכור, הבחירות שנערכו בנובמבר בוטלו על ידי בית המשפט העליון במדינה, בעקבות טענות על זיופים קשים שהעניקו ניצחון לינוקביץ', חביב רוסיה, למרות שכל הסקרים הצביעו על ניצחון ליושצ'נקו, המועדף על ידי המערב.

בבי.בי.סי דווח כי הצופים באוקראינה מצפים בכיליון עיניים, למה שיהיה כנראה עימות מאוד ער בין שני המועמדים. התוכנית בת שעתיים תשודר בערוץ הציבורי באוקראינה. הבחירות החדשות ייערכו באוקראינה בעוד שבוע.

לקראת הסיבוב הראשון בבחירות, השתתפו שני המועמדים במשדר טלוויזיוני משותף אך אז לא היה מדובר בעימות אלא בסדרה של הצהרות הדדיות. הפעם יתקיים מפגש שיתנהל לפי החוקים המוכרים של העימות הפומבי, כדי שליושצ'נקו וינוקביץ' תהיה הזדמנות לתקוף אחד את השני בשאלות נוקבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully