וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיאן הטיסות לחו"ל: שר החוץ

20.12.2004 / 11:18

השר סילבן שלום ביקר בחו"ל 34 פעמים בשנתיים האחרונות. אחריו ברשימה אולמרט ושרנסקי. השר לשעבר אורלב הצטיין וביקר רק פעם אחת בחו"ל, דווקא בגרוזיה

שר החוץ, סילבן שלום, הוא "אלוף" שרי הממשלה בנסיעות לחוץ לארץ, עם 34 פעמים שבהן יצא מהמדינה במהלך השנתיים הראשונות בתפקידו. כך עולה מבדיקת גלי צה"ל לגבי כמות נסיעתם של השרים בממשלה המכהנת. יש לציין כי כל הנסיעות שמצויינות בכתבה הן במימון המשרד הרלוונטי ובאישור הממשלה.

אל המקום השני הגיע השר אהוד אולמרט, שנסע בשנתיים האחרונות 27 פעמים לחו"ל. חודש אפריל האחרון הינו החודש היחיד שאותו בילה במלואו השר אולמרט בישראל.

במקום השלישי נמצא השר לענייני התפוצות, נתן שרנסקי, שנסע 23 פעמים לביקורים בתפוצות בשנתיים האחרונות. במקום הרביעי - שר המדע לשעבר, מודי זנדברג, שנסע 20 פעמים לחו"ל, בהן לפחות 5 פעמים לארצות הברית. זנדברג סירב להתייחס לעניין בראיון לגלי צה"ל.

אל המקום החמישי הגיעו 2 שרים: שרת החינוך, לימור לבנת, ושר התיירות לשעבר, בני אלון, שנסעו כל אחד 13 פעמים לחוץ לארץ. ביקורת רבה נשמעה על נסיעותיו הרבות של אלון לארצות הברית, בטענה כי הוא מנצל את נסיעותיו כדי לקדם את ההתנגדות לתכנית ההתנתקות של ראש הממשלה.

אל תחתית הרשימה הגיעו השרים עזרא, איתם, שלגי, פורז, הנגבי וכ"ץ, עם פחות מ-5 נסיעות לחוץ לארץ. במקום האחרון ניצב שר העבודה והרווחה לשעבר, זבולון אורלב מהמפד"ל, שנסע פעם אחת בלבד במהלך השנתיים האחרונות, לגרוזיה. לראש הממשלה עצמו ישנן רק חמש חותמות בדרכון שלו מהפעמים בהן יצא מהמדינה בשנתיים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully