וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונה מלינה כן רוצה לחיות

19.12.2004 / 12:17

בשמו של יונה מלינה, שנפצע ב-1995 בפיגוע בירושלים, כבר הוגשה בקשת ניתוק מהמכשירים. בסוף השבוע הוא יצא מבית החולים והבהיר שהוא דווקא רוצה להמשיך לנשום

התפתחות דרמטית במצבו של יונה מלינה, הפצוע הקשה ביותר בישראל מפיגוע טרור. לפני שבועיים חזרה הכרתו של מלינה, למחרת היום שבו הוגשה בשמו בקשה לנתקו ממכשירי ההנשמה. ב"מעריב" דווח כי מצבו המשיך להשתפר מאז ובסוף השבוע הוא חזר הביתה ואמר: "אני רוצה לחיות".

מלינה נפצע לפני תשע שנים בפיגוע בקו אוטובוס מספר 26 בירושלים, ונותר משותק בכל גופו. הוא ניהל מאבק עיקש לשיפור איכות חייו, אך לפני שלושה שבועות לקה בזיהום ואיבד את ההכרה. לאחר מספר ימים הוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה בשמו, ובה נטען כי מלינה מבקש לנתקו מהמכונות.

מלינה מעולם לא אישר באופן רשמי את הבקשה, שהתבססה על דברי המטפלת הפיליפינית שלו. לדבריה, לפני שאושפז אמר לה: "אני רוצה למות". בקשתו להתנתק מהמכונות מעולם לא הוכחה, ומעבר לכל, אנשי הצוות של תל השומר, שטיפלו במלינה במשך תשע שנים, טענו כי מלינה מעולם לא רצה להפסיק את הטיפול.

כאמור, מלינה התעורר יום לאחר הגשת הבקשה, ומאז השיב בחיוב לשאלה האם הוא רוצה לחיות. חוות דעת פסיכיאטרית קבעה כי יונה משיב תשובות זהות לשאלות סותרות, ולבית המשפט הוגשה בקשה למנות לו אפוטרופוס. שלשום שוחח מלינה עם חברו ואמר: "אני מרגיש טוב להיות בבית. זה טוב יותר מלהיות בבית החולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully