וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט היומי – שלט רחוק המופעל באמצעות קול

אביגד ברמן

16.12.2004 / 20:10

אביגד ברמן חוטף וירוס קשה שמאלץ אותו להפעיל את המכשירים בבית באמצעות דיבור בלבד

אני מת, אני גמור, כואב לי הראש, הגרון, הראות, השיער והמשקפיים. נראה לי שהעלתי 3 קילו רק בנזלת, אני לא יכול יותר. כן, גם אותי זה תפס, הוירוס המנ-מנ-מנ-מניאק שמסתובב עכשיו ומדביק אנשים. אני בקושי זז ויש לי מלא אדים על המשקפיים אז אני אעשה את זה קצר הפעם.

מצאתי את עצמי במצב לא נעים שבו אם אני מתכסה אני לא מפסיק להזיע ולעומת זאת ברגע שאני מוציא זרת מחוץ לשמיכה אני מתחיל לרעוד מקור, כרגע אני כותב שורות אלו כשהעכבר והמקלדת מתחת לשמיכה (נפלאות הבלוטות' וההקלדה העיוורת), אבל מה קורה כשאני רוצה להדליק טלויזיה? או להגביר ולהחליש את המערכת? או אפילו לראות סרט ב-DVD?? בשביל כל אלו צריך להוציא יד ולכוון את השלט אל המכשיר המתאים – לא בא בחשבון!

בדיוק בגלל זה ביקשתי מאמא שלי שתקנה לי את Voice Touch – שלט אוניברסלי שאפשר לשלוט עליו באמצעות הקול שלנו, כלומר באמצעות דיבור. מה אני אגיד לכם? גאוני! השלט יכול להפעיל עד 8 מכשירים שונים ואנחנו יכולים להזין לתוכו עד 60 פקודות קוליות.

הפקודות יכולות להיות בעצם מה שאנחנו רוצים "טלוויזיה" "יותר ווליום" "פחות ווליום" "שיר קדימה" "הקלטה", כל מה שאנחנו צריכים. עם 60 פקודות שונות אפשר להכניס פחות או יותר כל כפתור בכל השלטים שיש לנו וככה לא צריך לחפש כל פעם את הכפתור הנכון על השלט הנכון, אנחנו רק אומרים מה אנחנו רוצים שיקרה והשלט עושה את זה בשבילינו.

להזיע בכיף

במקרה ואתם לא גרים לבד, אגב, השלט מסוגל לזהות שני קולות שונים כך שכל אחד מכם יוכל להפעיל את השלט. כמו כן אני מתאר לעצמי שהשלט יכול להיות מאוד יעיל לאנשים עם מוגבלות ראיה אשר מתקשים לזהות את השלט הנכון למכשיר הנכון.

השלט עובד על 3 סוללות AAA רגילות ואני מצאתי אותו באינטרנט במחיר 150 דולר והוא היה שווה כל סנט. בעזרת השלט אני יכול להמשיך להזיע לי מתחת לשמיכה בלי שום צורך להוציא מתוכה יד. נהדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully