וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 הרוגים בתאונות דרכים מיום שישי

12.12.2004 / 10:55

8 בני אדם נפצעו קשה. רוכב אופנוע נהרג הבוקר כשהתנגש במסחרית בכביש גהה. בתאונה אמש, סמוך לבאר שבע, נהרגו אליעזר פרץ ממיתר ורונלר פרי מתל אביב

בשלושת הימים האחרונים נהרגו שבעה בני אדם בתאונות דרכים, ונפצעו למעלה מ-80, מהם שמונה במצב קשה.

בתאונת דרכים בכביש גהה נהרג הבוקר רוכב אופנוע, שהתנגש במכונית מסחרית סמוך למחלף מסובים. כך דווח בקול ישראל.

באירוע אחר, נפצעו קשה שני בני אדם, לאחר שרכבם התהפך ברחוב המרכבה בחולון. בגלי צה"ל דווח, כי מבדיקה ראשונית נראה שהנהג איבד שליטה על מכוניתו, מסיבה לא ידועה. הפצועים פונו לבית החולים "אסף הרופא".

במכמורת פגעה הבוקר משאית שנסעה לאחרו בקשישה בת 86, חירשת אילמת. הקשישה פונתה במצב קשה מאוד לבית החולים הלל יפה בחדרה.

ארבע ילדות הוכנסו לחדרי ניתוח

כתבי "הארץ" מוסיפים:

בסוף השבוע נהרגו ששה בני אדם בחמש תאונות דרכים שונות. בתאונה קשה שאירעה אמש, בכביש שבין צומת תל שבע לבין צומת גורל, לא הרחק מהכניסה לבאר שבע, נהרגו אליעזר פרץ, בן 44, מהיישוב מיתר ורונלד פרי, בן 52, מתל אביב. בתאונה נפצעו שבעה איש - ארבעה מהם קשה והשאר בינוני.

במשטרה אמרו, כי התאונה ליד צומת גורל נגרמה לאחר שפרץ, שנסע ב"ניסאן" מכיוון צומת גורל לכיוון צומת תל שבע, סטה מסיבה לא ברורה אל הנתיב הנגדי בכביש. נהג מכונית מסוג "מיצובישי", שהבחין בסטייה הפתאומית של הרכב, ניסה לחמוק ממנו וסטה ימינה, אך ההתנגשות היתה בלתי נמנעת: מכונית ה"ניסאן" פגעה בחלקה האחורי של ה"מיצובישי" ושתי המכונית הסתחררו על הכביש.

מכונית "סיטרואן" שנסעה באותו נתיב פגעה חזיתית, כעבור שניות אחדות, במכונית ה"ניסאן". נהג ה"סיטרואן", פרי, נהרג בהתנגשות. למקום הוזעקו צוותים גדולים של מד"א, משטרה וכיבוי אש. לבית החולים "סורוקה" בבאר שבע פונו שבעה פצועים מהתאונה: ארבע ילדות שמצבן הוגדר קשה ועוד שלושה מבוגרים שמצבם בינוני. הילדות הוכנסו לחדרי ניתוח.

ראש לשכת התנועה של משטרת מרחב הנגב, רפ"ק רחביה עומסי אמר אמש, כי עדיין לא ברורה סיבת הסטייה של נהג ה"ניסאן". הוא הגדיר את התאונה כ"פיגוע תעבורתי". במשטרה העריכו, כי התאונה אירעה בשל טעות אנוש.

"זו היתה אחת התאונות הקשות שראינו בעת האחרונה באזור", אמר רשף גרשון כלימי מתחנת כיבוי האש בבאר שבע. "נדרשנו להפעיל אמצעים רבים ומגוונים כדי לחלץ את הנפגעים מתוך המכוניות המרוסקות. בתוך מכונית ה'סיטרואן' היתה אשה לכודה שזעקה כל הזמן שנחלץ את בעלה. היא רק לא ידעה שבעלה נהרג. במושב האחורי היו שתי בנותיה הפצועות. המראות היו קשים", תיאר.

בתאונה אחרת, שארעה אמש לפני חצות, נהרג אדם אחד ונפצעו לפחות ששה. התאונה אירעה ליד רמת-חובב שבנגב, לאחר ששתי מכוניות - אחת מסחרית והשנייה פרטית - התנגשו זו בזו חזיתית. מנהל אזור הנגב במד"א, יהודה שושן, מסר כי מצבם של שניים מהפצועים בינוני ומצבם של השאר קל.

487 הרוגים מתחילת השנה

חייל צה"ל נהרג בלילה שבין שישי לשבת בהתהפכות ג'יפ צבאי, בעת סיור בגבול ירדן בערבה. שתי חיילות וחייל נוסף נפצעו קל. בפיקוד הדרום נפתחה חקירה בדבר נסיבות התאונה. החייל ההרוג הוא גשש בשירות סדיר, רב-טוראי בסאם אל-סארייה, בן 20 מהכפר הבדואי כסייפה בנגב. אל-סארייה הוא בן למשפחה שכולה. אחד מאחיו, גם הוא גשש, נהרג בהתפוצצות מטען צד בצפון רצועת עזה לפני שנים אחדות.

בתאונה שאירעה אמש בכביש בין אשדוד ליבנה נהרג הולך רגל בן 54. חקירת המשטרה העלתה, כי הולך הרגל חצה את הכביש במקום שלא מסומן בו מעבר חצייה.

נער בן 13, תושב הכפר פסוטה שבגליל המערבי, נהרג שלשום וחברו בן 14 נפצע קשה, בתאונה בין שני טרקטורים בכניסה למושב נטועה. מחקירת המשטרה עולה, כי ההרוג, רימון בלוט, נטל ללא רשות את הטרקטור שבבעלות אביו. חברו ישב לידו על כנף הטרקטור. נער נוסף בן 17 הצטרף לשניהם, ואף הוא נטל טרקטור של המשפחה. לשני הנערים לא היה רשיון לטרקטור.

הנערים החליטו לעלות לכביש 89, ובלוט ניסה לעקוף את חברו אך פגע בו בגלגל הקדמי. הטרקטור של בלוט סטה ממסלולו, התנגש במדרכה והמשיך בנסיעה לשדה. כתוצאה, שני הנערים נפלו מתחת לגלגל האחורי של הטרקטור, שמחץ את שניהם. בלוט נהרג במקום. הנער הפצוע הועבר לבית החולים בנהריה ומצבו הוגדר קשה אך יציב. אתמול הובא בלוט למנוחות בכפרו פסוטה.

מתחילת השנה נהרגו בכבישים 487 בני אדם.

בהכנת הידיעה השתתפו יובל אזולאי, ג'קי חורי ועמוס הראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully