וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: עזאם עזאם הצטרף לליכוד

12.12.2004 / 8:17

יו"ר סניף הליכוד במע'ר: ביקשתי ממנו להתפקד והוא מאוד התלהב ואמר שגם במצרים הוא היה בליכוד. במשפחה מכחישים את הדיווח, כנראה בשל רצון להכריז על ההצטרפות בביקור השר נוה אצלם

ארבעה ימים בלבד לאחר שעזב את הכלא המצרי נראה כי עזאם עזאם נמצא בדרכו לפוליטיקה הישראלית. "ידיעות אחרונות" מדווח, כי עזאם עשוי למסור בימים הקרובים את טפסי ההתפקדות למפלגת הליכוד.

יו"ר סניף הליכוד בכפר מע'ר, עפו גאנם, אישר כי בן כפרו אכן מילא את טפסי ההתפקדות: "עזאם הוא בן כיתה שלי וכולנו עזרנו לו מאוד. אני ביקשתי ממנו שהוא יתפקד לליכוד הוא הסכים. עזאם מאוד התלהב מהרעיון להצטרף לליכוד ואמר לי שגם במצרים הוא היה בליכוד. הוא מילא את טופס ההתפקדות, והוחלט כי הוא יגיש את הטופס לשר דני נוה, שעזר לו המון כל השנים, ובימים הקרובים יגיע לביקור בכפר".

ח"כ איוב קרא מהליכוד אמר אתמול, כי עזאם אכן מילא כבר את הטפסים, והוא "יעמוד לרשות ראש הממשלה ולרשות תנועת הליכוד, כי הוא רוצה להחזיר לנו על כל מה שעשינו למענו".

אחיו של עזאם עזאם, סמי עזאם, הכחיש את הידיעה: "אחי לא חתם על טופס ההצטרפות, וכרגע אין לו כוונה להתעסק בעניינים האלה. מדובר בשמועות לא נכונות על הצטרפותו לליכוד". נראה כי ההכחשה נובעת מהעובדה שבמשפחת עזאם רצו לשמור בסוד את העניין, עד ליום שלישי, בו יבקר השר נוה בכפר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully