וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברגותי הסמיך התנזים להכריע בסוגיית מועמדותו

11.12.2004 / 19:06

רעייתו הודיעה כי צמרת הארגון תחליט אם ימשיך בהתמודדותו בבחירות ליו"ר הרשות הפלסטינית. כמה מראשי הפתח מתכננים לבקרו בכלא בתחילת השבוע

רעייתו של מרואן ברגותי, פאדווה, הודיעה כי ראש התנזים בגדה הסמיך את חבריו מצמרת הארגון להחליט בשמו על המשך או אי המשך השתתפותו במערכת הבחירות ליו"ר הרשות. כך דווח בקול ישראל. כמה מראשי הפתח מעוניינים לבקר את ברגותי בכלאו בתחילת השבוע. הביקור יתקיים אם יאפשרו אותו שלטונות ישראל.

ברגותי הציג באחרונה כמה דרישות להסרת מועמדותו מהבחירות. ב"הארץ" דווח ביום חמישי, כי לדברי מקורב לברגותי, הוא תובע מאבו מאזן לעמוד על כך שירושלים המזרחית תהיה בירת המדינה הפלסטינית, בעיית הפליטים תמצא "פתרון צודק", וישראל תחדול ממדיניות ההתנקשויות ותשחרר את האסירים הפלסטיניים. כן מבקש ברגותי מאבו מאזן לדרוש מישראל להסיג את כוחותיה מהגדה לפני הבחירות לראשות הרשות, ולעצור את בניית גדר ההפרדה בשטחי הרשות. התנאים האלה נחשבים נוחים וכאלה שאבו מאזן לא יתקשה להיענות להם.

בימים האחרונים הודיע ראש הפתח, פארוק קדומי, כי ברגותי יודח מתנועת הפתח אם לא יסיר את מועמדותו לתפקיד יו"ר הרשות בבחירות, שיתקיימו ב-9 בינואר. "כל חבר פתח שייצא באופן מכוון נגד החלטות הוועד המרכזי ייחשב כמי שהתפטר מחברותו, ולא חשוב מה מעמדו", אמר שלשום קדומי בתוניס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully