וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעה לתיירים האמריקאים - התחזו לקנדים

7.12.2004 / 20:39

חברה אמריקאית מציעה ערכות מיוחדות למבקרים באירופה המעונינים להתחמק משאלות על הפוליטיקה האמריקאית. בין המוצרים - הרבה דגלים קנדים ומידע על הוקי

לחברת חולצות אמריקאית יש פתרון עבור כל האמריקאים שנוסעים לטיול באירופה, אבל לא מעונינים לענות על שאלות פוליטיות בנוגע למדיניות ארה"ב - התחזות לקנדים. רשת סי.אן.אן דיווחה, שעבור 24.95 דולר מציע אתר האינטרנט T-shirtKing.com את ערכת "הפוך לקנדי", הכוללת את כל מה שצריך המטייל האמריקאי כדי לעזוב את ארצו ואת הפוליטיקה שלה מאחור.

החבילה מכילה חולצה עם דגל קנדה, סיכה לדש הבגד עם הדגל הקנדי, ואפילו טלאי להדבקה על התיק - גם הוא עם דגל קנדה. בנוסף מקבל התייר המתחזה מדריך קצר תחת הכותרת - "כך תדבר קנדית", ובו תשובות לשאלות נפוצות על השכנה הצפונית של האמריקאים.

"אין בכוונתו לזלזל בארה"ב או בקנדה", טוען נשיא החברה, ביל ברודבנט, ומסביר: "רק רצינו שיהיה משהו לרפובליקאים לתת כמתנה לחבריהם הדמוקרטים, ולהגיד להם – 'סה לה וי' (אלו החיים בצרפתית), או בעצם לא סה לה וי, כי זה בצרפתית".

הרעיון "להפוך לקנדי" צץ לאחר שאחד מהעובדים של ברודבנט שמע על אדם שביקר באירופה ובילה את זמנו במתן הסברים על מדיניות ארה"ב. ברודבנט בטוח שלחלק מהאמריקאים לא מפריע להיות שגרירי ארצם בחו"ל, אך ישנם כאלו ש"רק רוצים לנוח ולהיות בחופשה. אז צחקנו על כך שהם יכולים לטייל כקנדים, ומזה התפתח הרעיון", הוא משחזר את תהליך גיבוש הרעיון.

בתחום השאלות על קנדה, מעבר לתשובה מיהו ראש ממשלת קנדה (פול מרטין) ושאר פרטי טריוויה על המדינה, מציע המדריך המצורף טיפים לאמריקאים בנושאים שונים. בתחום הספורט, למשל, נכתב במדריך: "את זה קל לזכור. בקנדה יש רק ספורט אחד - הוקי קרח. כל תשובה לשאלת טריוויה בנושא תהיה - ווין גרטסקי (בכיר שחקני ההוקי קרח הקנדים)". אם קנדי אומר שהוא הולך להוגטאון (עיר החזירים), זה קנדית לטורונטו, ולעומת זאת קאווטאון (עיר הפרות) הוא השם הקנדי של קאלגרי.

המדריך מסתיים במילים: "בכל מקרה, אם אתה רוצה חופשה נטולת לחצים, עזוב את הפוליטיקה מאחוריך וטייל בלב קל ובשנינות מהירה – בסטייל קנדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully