וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין ישראלי-פלסטיני ליוזמת ז'נבה

7.12.2004 / 15:23

בישראל וברשות הפלסטינית יוצגו תשדירים בהם יופיעו אישי ציבור שינסו לשכנע כי "יש עם מי לדבר" על פתרון שתי המדינות לשני עמים

יוזמי הבנות ז'נבה יעלו השבוע קמפיין ראשון מסוגו, שיתקיים הן בישראל והן ברשות הפלסטינית, בסיסמה: "יש פרטנר להסכם שלום". במסגרת הקמפיין פונים אישי ציבור ופוליטיקאים, ישראלים ופלסטינים, ישירות לאזרחים משני הצדדים, ואומרים להם כי יש פרטנר להסכם שלום בצד השני. במטה ז'נבה מקווים שהקמפיין ישכנע את הישראלים שיש שותפים פלסטינים לפתרון של שתי מדינות לשני עמים.

בשלב הראשון של הקמפיין יעלו בישראל שישה תשדירים, בהם מופיעים שלושה שרים בממשלה הפלסטינית, סאיב עריקאת, פארס כאדורה וזוהירה כמאל, וכן השר לשעבר, יאסר עבד רבו, היועץ לביטחון לאומי ליו"ר הרשות הפלסטינית, ג'בריל רג'וב, וכן עבדל קאדר חוסייני, מנהל קרן פייסל חוסייני. כל האישים הודיעו בעבר, כי הם תומכים ביוזמת ז'נבה, אולם רק חלקם היו שותפים בפועל בגיבושה.

ברשות הפלסטינית יעלו גם-כן שישה תשדירים, בהם מופיעים חברי הכנסת עמרם מצנע ופרופ' יולי תמיר, יו"ר הכנסת לשעבר, אברהם בורג, ד"ר יוסי ביילין, תא"ל (מיל') גיורא ענבר, אל"מ (מיל') שאול אריאלי וסגנית ראש עיריית ת"א, יעל דיין. בשלב השני של הקמפיין יופיעו אישים נוספים משני הצדדים, התומכים בניהול משא ומתן ובקיום דיאלוג, כמו ראשי רשויות, אנשי הסתדרות וכן אנשים מן היישוב.

בישראל יצגו הסרטונים בשלב ראשון בכ-200 בתי קולנוע ובפורטלי האינטרנט המובילים, והתוכנית היא להעלותם גם בערוצים המסחריים. בצד הפלסטיני ישודרו הסרטונים בתחנות הטלוויזיה המקומיות, בטלוויזיה הפלסטינית ובתחנת הלוויין "אל-ערביה". העלות בכל צד נאמדת בכ-200 אלף דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully