וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל צרפתי מאיים לפוצץ אתר תחמושת

רויטרס

5.12.2004 / 16:21

החייל, איש קבע שהגיע לגיל הפרישה, דורש לבחון מחדש את המשך שירותו. 400 תושבי שלושת הכפרים הסמוכים פונו מבתיהם והמשטרה מקיפה את האתר, המכיל בעיקר מוקשים נגד טנקים

כ-400 צרפתים המתגוררים בשלושה כפרים במחוז מארנה שבמזרח המדינה, פונו מבתיהם, בעקבות איומיו של איש קבע צרפתי בן 47, לפוצץ מאגר תחמושת וחומרי נפץ סמוך. האיש, בדרגת רב סמל, נעל את עצמו באתר הרגיש, בו מאוכסנים בעיקר מוקשים נגד טנקים. על פי הדיווח מהמקום, החייל כועס על כך שבקרוב ייאלץ לעזוב את הצבא כיוון שהגיע לגיל הפרישה.

"בהתחשב בסיכונים לאנשים בסביבה הקרובה, החליט מושל מחוז מארנה לפנות את תושבי הכפרים קונאנטריי-וואורפרוי, להנהרי ונורמי", נמסר בהודעה רשמית של המחוז. בנוסף, הוסתה התנועה מאזור אתר האחסנה של המוקשים, והמשטרה מקיפה אותו.

פקיד בכיר במחוז אמר, כי ככל הנראה רב הסמל נמצא באתר האחסנה כבר מיום שישי, וכי לא נוצר איתו קשר עד כה. "האיש רוצה שהתיק שלו ייבחן שוב, מכיוון שבקרוב הוא יגיע למגבלת הגיל. במהלך החודש הוא יגיע לגיל הפרישה, למרות שהוא מעוניין להמשיך בקריירה הצבאית שלו", אמר הפקיד. גיל הפרישה לאנשי קבע בצבא צרפת משתנה על פי התפקיד שהם ממלאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully