וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפגנה מול בית רב צבאי שהתנגד לסירוב פקודה

3.12.2004 / 16:08

עשרות פעילי ימין צרו על ביתו של הרב של פיקוד מרכז, יהודה ויזנר, שקרא באחרונה להימנע מסירוב פקודה. בשלטים שנשאו נכתב: "המפקד העליון שלנו הוא ריבונו של עולם - מה שלך?"

עשרות פעילי ימין צרו היום על ביתו של הרב של פיקוד מרכז, סא"ל יהודה ויזנר, במחאה על מכתב שהוציא לקצינים בפיקוד, בו טען כי סירוב פקודה הוא "מושג שלא יישמע בצה"ל".

בגלי צה"ל דווח, כי המפגינים הגיעו לביתו שבמצפה יריחו, ונשאו שלטים עליהם נכתב "המפקד העליון שלנו הוא ריבונו של עולם - מה שלך, יהודה ויזנר?", ו-"הדרך לרבנות הצבאית הראשית רצופה מזוזות עקורות". במכתב שפירסם הרב הוא אף ביקש מקציני הפיקוד שיראו ברבנות הצבאית כתובת לכל דבר בענייני שבת, כשרות וגם בנושא ההתנתקות.

ההפגנה אובטחה על ידי עשרות שוטרים מחשש להתפרצות אלימה במקום. מפקד תחנת מעלה אדומים הכריז על ההפגנה כהתקהלות לא חוקית, וההפגנה התפזרה ללא אירועים חריגים. כמה מהמפגינים עברו להפגין בתוך ביתו של אחד מתושבי מצפה יריחו ועזבו את המקום לאחר מכן. גורם בכיר ברבנות הצבאית אמר לקול ישראל כי ההפגנה מול ביתו של הרב ויזנר היא מעשה בלתי ראוי.

באחרונה נפגש הרב הצבאי הראשי, ישראל וייס, עם 120 רבנים צבאיים והנחה אותם להתבטא באיפוק בנושא ההתנתקות ולהסביר את הנושא. הרב הדגיש בפגישה כי אסור שחיילים המתגוררים באזורים המיועדים לפינוי ישתתפו בפינוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully