וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעיירה בארה"ב נאבקים על מספר החיות שיגדלו בבית

רויטרס

2.12.2004 / 1:51

תושבים בעיירה פרובו ביוטה רוצים שהחוק שאוסר גידול חתולים וכלבים יחד יבוטל, ושיותר להחזיק יותר מזוג בע"ח מכל מין. ראש העיר לא רואה בחוק הקיים בעיה. ההצבעה בשבוע הבא

המחוקקים ואוהבי החיות בפרובו, עיר קטנה במדינת יוטה שבארצות הברית ניצבים בפני מלחמה על השאלה: כמה כלבים או חתולים יכולה משפחה אחת להחזיק בבית.

החוק הנוכחי מתיר לתושבי העיר להחזיק בבית עד שני כלבים או חתולים בבת אחת, אך לא חתול וכלב ביחד. סוזן סוול, תושבת העיר, אמרה לסוכנות רויטרס כי ילדיה רצו לאסוף גור חתולים ממקלט של 'צער בעלי חיים' המקומי, והם פרצו בדמעות כשהתברר להם שלא יוכלו לעשות כן, כיון שלמשפחה יש כבר יותר מדי חיות.

ראש עיריית פרובו, המחזיק בבית כלב מסוג גולדן רטריבר ובעבר בעלים של חתול, אומר ש"שנים מכל סוג זו הגבלה סבירה" ומוסיף כי החוק מסייע לפקחי העירייה לשמור על הסדר. "ההגבלה על שני בעלי חיים מכל מין היא לא בהכרח בעיה", אמר ראש העיר בתשובה להצעה לאפשר לכל משפחה להחזיק שני כלבים ושני חתולים גם יחד.

בדברי התשובה הוסיף ראש העיר, כי הוא יודע על משפחות שגם כיום מחזיקות בביתן שני זוגות מכל של כלבים וחתולים, והחוק לא נאכף עליהם. מועצת העיר צפויה להצביע בשבוע הבא על הצעה לשינוי החוק. "הילדים כל הזמן שואלים אותי אם החוק כבר שונה", מציינת סוול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully